Gå til innhold

Sjekk når du får nye Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lo godt når jeg leste at "Samsung er tradisjonelt rask med android-oppdateringer". Det vil jo bokstavelig si at Samsung har en tradisjon for å komme med oppdateringer til modellene sine raskt/tidlig, noe som ikke stemmer.

 

Min Samsung Galaxy S3 ventet i over et halvt år på sin siste android oppdatering, før jeg ikke giddet vente lenger og installerte cynanogenmod.

 

Dette må nok være en helt nytt Samsung har begynt med, og da er det fankern ikke en tradisjon.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Motorola er nok den produsenten som er kjappest med ny versjon etter Google.

I fjor fikk faktisk toppmodellene KitKit før Nexus 4 og Nexus 7 2012.

Selv om Motorola offisielt ikke selges i Norge, er det flere av oss som har kjøpt.

Selv har jeg en Motorola Moto X 2014, og den kjører tilnærmet stock Android.

Lenke til kommentar

Typisk at LG skal være så forbanne treg:-(

 

I henhold til listen over er nå LG kjappest (forutenom Nexus modellene) hvis G3 får det ila året (LG sendte en notification til G3er med garanti på 90 dager samme dag som 5.0 ble lansert).

Nå tyder det altså på at det går 60-80 dager. G2 får jo i starten av 2015 og derfor havner på ca 90 dager, like bra som HTC.

Lenke til kommentar

Jeg synes å ha lest at det ble bekreftet at til og med Note II skulle få Lollipop, men husker ikke hvor...

Samsung er jo ikke særlig treige heller, hvis de har to modeller i år, når LG regnes som raske når de har en modell i år...

 

Edit:

Her fant jeg en liste over Samsung-telefonene som vil få Lollipop:

Complete list of Samsung smartphones and tablets getting Android L Lollipop Update
  • Samsung Galaxy S5
  • Samsung Galaxy S5 Mini
  • Samsung Galaxy S4
  • Samsung Galaxy S4 GPE
  • Samsung Galaxy Alpha
  • Samsung Galaxy TabPro 8.4
  • Samsung Galaxy TabPro 10.1
  • Samsung Galaxy TabPro 12.2
  • Samsung Galaxy Tab S 8.4
  • Samsung Galaxy Tab S 10.5
  • Samsung Galaxy A5
  • Samsung Galaxy A3
  • Samsung Galaxy Note 4
  • Samsung Galaxy Note Edge
  • Samsung Galaxy Note 3
  • Samsung Galaxy S3
  • Samsung Galaxy Note 2
  • Samsung Galaxy Grand 2
Endret av Leifen18
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...