Gå til innhold

Sjekk ut dette Photoshop-prosjektet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min første innskytelse var at hun ikke har plukket photoshop-artister på øverste hylle. Var ikke mye som så naturlig ut der, nei.

 

Hvis jeg skulle gjette, ville jeg trodd at "Bulgaria" var den eneste som i noen større grad bruker Photoshop i jobben. Eventuelt at begrensninger i prosjektet gjorde at hver person kun hadde begrenset tid/motivasjon til å gjøre en skikkelig jobb.

Lenke til kommentar

Hvis den dama virkelig ville teste ut hva skjønnhersidealet er i ulike kulturer og land, så hadde hun bare dratt dit og bedt om en runde med hår/sminke/klær før fotografen og teamet hadde lyssatt scenen. Mye mer som gjøres før fotografering enn etter...

Endret av rogkas
Lenke til kommentar

Kan man kalle seg "photoshp-artist" med slike resultater?

 

Artikkelen sier også "photoshop-brukere". Det er kanskje en riktigere beskrivelse.

 

Men jeg kikket et øyeblikk på den opprinnelige teksten, og det hun sier er vel i samsvar med det vi ser:

 

"Some are experts in their field, others are purely amateur.

 

With a cost ranging from five to thirty dollars, and the hope that each designer will pull from their personal and cultural constructs of beauty to enhance my unaltered image, all I request is that they ?make me beautiful?."

Lenke til kommentar

Mye totalt elendige og ubrukelige redigeringer her.
Fant faktisk ikke et eneste ett jeg syntes var smakfullt redigert.

Og det gjør prosjektet bortkastet i mine øyne, når målet er å finne ut hva definisjon på skjønnhet er. Kan jo lønne seg at det faktisk ser ut som et menneske og ikke en dukke når man gjennomfører noe slikt.

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Det kan jo faktisk hende at skolerte eksperter ville levert et mer universalt enn lokalt resultat, som ikke ville vært helt i samsvar med målet.

 

Skolerte folk er gjerne mye mere konsistente, noe som er veldig viktig når man har n=1 fra hvert land, nå aner man jo ikke om det er kulturelt eller bare shitty work.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...