Gå til innhold

Sony Xperia Z2 blant de mest solgte i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig overrasket over at iPhone 5S fortsetter å selge bedre enn både Galaxy S5 og Z2 selv nå etter at tilgang på begge har normalisert og stabilisert seg. Tilgangen på Galaxy S5 har vel vært god fra starten av og Galaxy S5 har jo vært i salg i hele Mai. iPhone 4S holder jo også utrolig nok koken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg også er svært overraska over at iphone 5S framleis ligg på nr 1. Eg syns at eg ville fått mykje meir att for pengane om eg til dømes kjøpte ein Samsung Galaxy S5 enn ein iphone 5S. Eg har prøvd begge og eg er ikkje i tvil om kva mobil av dei to eg ville vald:-)

 

Fordi Iphone er Iphone og et status symbol.

Jeg vet om folk som nettopp kjøpte ny iphone

Lenke til kommentar

Eg også er svært overraska over at iphone 5S framleis ligg på nr 1. Eg syns at eg ville fått mykje meir att for pengane om eg til dømes kjøpte ein Samsung Galaxy S5 enn ein iphone 5S. Eg har prøvd begge og eg er ikkje i tvil om kva mobil av dei to eg ville vald:-)

 

 

Og jeg har prøvd begge to, og jeg er ikke i tvil om hva jeg ville valgt og jeg tror ikke vi faller på samme valget. Det å forsøke å legge opp til at det ene automatisk skal være et enklere, mer logisk og et "bedre" og mer "riktig" valg enn det andre blir for dumt.

 

Folk er forskjellige, med forskjellige økonomi, forskjellige prioriteringer og preferanser. Det er åpenbart at av Netcom sine kunder så verdsetter flere iPhone 5S fremfor Galaxy S5 av forskjellige årsaker, noe de naturligvis står helt fritt til å gjøre.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

ikke kjøp sony xepria z2 er bare dritt jeg har den selv nå virker ikke høre pluggen på sony xepria z2 etter den har vart i regne vær og den tåler ikke så mye så jeg har kjøpt meg nokia lumia 1520 nå og er meget fornøyd med den ..så mange ganger min sony xepria z2 har vart på versted ikke fungerer som den skal nei takk aldri mere sony møkk mere og at sony xeperia z2 ikke støtter flash er skuffende og den er treg og programma avslutter av seg selv og

Lenke til kommentar

ikke kjøp sony xepria z2 er bare dritt jeg har den selv nå virker ikke høre pluggen på sony xepria z2 etter den har vart i regne vær og den tåler ikke så mye så jeg har kjøpt meg nokia lumia 1520 nå og er meget fornøyd med den ..så mange ganger min sony xepria z2 har vart på versted ikke fungerer som den skal nei takk aldri mere sony møkk mere og at sony xeperia z2 ikke støtter flash er skuffende og den er treg og programma avslutter av seg selv og

 

Tror du har fått en mandagsmobil dessverre. Akkurat som med en ny bil man skal tro er feilfri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hoho, da regner jeg med det kommer mange i retur av z2- for maken til ræva byggekvalitet skal man lete lenger etter...

 

 

Mistet du den i flisene, og så knuste den?

 

Jeg hadde Z1 og byggekvalitet og utførelse var helt herlig, har ikke noen tro på at Z2 stiller seg noe dårligere.

Lenke til kommentar

 

Hoho, da regner jeg med det kommer mange i retur av z2- for maken til ræva byggekvalitet skal man lete lenger etter...

 

Mistet du den i flisene, og så knuste den?

 

Jeg hadde Z1 og byggekvalitet og utførelse var helt herlig, har ikke noen tro på at Z2 stiller seg noe dårligere.

 

Den ble glovarm og glasset bak knuste i hendene mine så jeg skar meg på den ene fingern

 

Lenke til kommentar

Det var ganske store glipper mellom skjermen og chassiset opp til høyre og nede. Mobilen ble varm og chassiset dekket øvre delen av blitzen slik at bilder i helt mørke rom hadde en skygge øverst. Jeg kunne se lyset fra skjermen i hodetelefonutaket og samtalekvaliteten var ræva. Så sprakk den i glasset av seg selv og jeg skal vedde på Sony ikke tar dette som en reklamasjon.

 

Det med glippene og chassiset får meg til å lure på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde vanntestet den. Kan ikke skjønne den er vanntett da...

Endret av Dirtysecret
Lenke til kommentar

Kan legge til at Xperia Z2 langt fra var noe lurt kjøp. Jeg hadde ikke Gap problemet, men den er uegnet til å ringe med pga elendig samtalekvalitet (begge veier). Verkestedet sier de ikke kan påvise dette, og det er bare bullshit.

 

I tillegg har Sony en kundeservice som ikke kan foreta seg noe som helst.

 

Så inntil Sony får rettet på produksjonsproblemene, får slutt på at telefonen blir alt for varm, og at det går ann å ringe med den, så begynner det å ligne noe. Jeg vil tro Xperia navnet vil få seg noen solide riper i lakken ved å levere så mye skrot, og attpåtil være så lite servicevennlige......

Lenke til kommentar

Det var ganske store glipper mellom skjermen og chassiset opp til høyre og nede. Mobilen ble varm og chassiset dekket øvre delen av blitzen slik at bilder i helt mørke rom hadde en skygge øverst. Jeg kunne se lyset fra skjermen i hodetelefonutaket og samtalekvaliteten var ræva. Så sprakk den i glasset av seg selv og jeg skal vedde på Sony ikke tar dette som en reklamasjon.

 

Det med glippene og chassiset får meg til å lure på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde vanntestet den. Kan ikke skjønne den er vanntett da...

Dette hørtes ekstremt ut, må ha vært en mandags modell:(

Lenke til kommentar

 

Det var ganske store glipper mellom skjermen og chassiset opp til høyre og nede. Mobilen ble varm og chassiset dekket øvre delen av blitzen slik at bilder i helt mørke rom hadde en skygge øverst. Jeg kunne se lyset fra skjermen i hodetelefonutaket og samtalekvaliteten var ræva. Så sprakk den i glasset av seg selv og jeg skal vedde på Sony ikke tar dette som en reklamasjon.

 

Det med glippene og chassiset får meg til å lure på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde vanntestet den. Kan ikke skjønne den er vanntett da...

Dette hørtes ekstremt ut, må ha vært en mandags modell:(

 

 

Det er visstnok lignende feil på alle modeller som er laget fra uke 15 - 19, modellene som heter 14w15, 14w16 osv osv. Modellen fra og med uke 20 skal være bra, altså 14w20. Man kan se det hvis man tar ut flikken ved siden av minnekortet, der står produksjonsåret og uken.

Lenke til kommentar

ikke kjøp sony xepria z2 er bare dritt jeg har den selv nå virker ikke høre pluggen på sony xepria z2 etter den har vart i regne vær og den tåler ikke så mye så jeg har kjøpt meg nokia lumia 1520 nå og er meget fornøyd med den ..så mange ganger min sony xepria z2 har vart på versted ikke fungerer som den skal nei takk aldri mere sony møkk mere og at sony xeperia z2 ikke støtter flash er skuffende og den er treg og programma avslutter av seg selv og

 

Du må ha vært uheldig. Superfornøyd med min, vaska den flere ganger. null problem....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...