Gå til innhold

Britenes «NSA» snoket på Facebook og YouTube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Storbritania er jo et av verdens mest overvåkede land, så jeg er ikke overasket over at også dem bedriver slik aktivitet.

 

Noen som vet hvorfor dem beveget seg til slikt i utgangspunktet? Husker jeg hørte et eller annet sted om akkurat overvåkingen i UK, og at det var en god grunn for det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

De er slemme og alt, men faen å kult det bygget er.

Sant nok, men det tragiske er at det brukes billioner (ja billioner) av dollar på overvåkning og til å støtte korrupte selskaper og storbanker som Goldman Sachs (søk på "quantitative easing", "bailouts" og "derivatives"), når man kunne ha brukt disse billionene av dollar til å bygge veier, skoler, sykehus, bemannet ekspedisjon til Mars, forskning, kultur og mye mer. I stedet har vi en liten internasjonal elite som sitter på helt avsindige store pengesummer. Legg merke til hvordan middelklassen og arbeiderklassen blir fattigere og fattigere over hele USA og Europa. Tror folk at dette er tilfeldigheter?

 

PS: Siden 1995 har Pentagon "mistet" (dvs. kan ikke redegjøre for) 8.5 billioner dollar, halvparten av USAs underskudd idag. Det er kun ett eksempel på et økonomisk system fullstendig ute av kontroll.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Storbritania er jo et av verdens mest overvåkede land, så jeg er ikke overasket over at også dem bedriver slik aktivitet.

 

Noen som vet hvorfor dem beveget seg til slikt i utgangspunktet? Husker jeg hørte et eller annet sted om akkurat overvåkingen i UK, og at det var en god grunn for det.

Mener å huske at det har med IRA og/eller andre irske terrorister å gjøre. Endret av Battaman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Storbritania er jo et av verdens mest overvåkede land, så jeg er ikke overasket over at også dem bedriver slik aktivitet.

 

Noen som vet hvorfor dem beveget seg til slikt i utgangspunktet? Husker jeg hørte et eller annet sted om akkurat overvåkingen i UK, og at det var en god grunn for det.

Mener å huske at det har med IRA og/eller andre irske terrorister å gjøre.

Ja det stemmer det. Var jo en del bomber som gikk av.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...