Gå til innhold

– Dette er Tinder for den som vil finne ekte kjærlighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyt fokus på utseende har egentlig alltid plaget meg med dating-sider. Man må da selvsagt kunne se personen for å kunne være interessert, men om fokuset skifter over til personlighet og felles interesser før man fokuserer på utseende så vil jeg si at dette er mye bedre. Det er ikke alle som er interessert i å "scavenge" dating-sider etter flotte damer/menn, men heller fokuserer på å finne "den store kjærligheten".

 

På min side så holder jeg meg langt borte fra alle typer dating-sider. Et problem med nett-identiteten min er å ha sosiale nettverk eller diskusjon.no som arbeidsgiver, familie, stalkere etc. kan oppsøke meg på. Jeg gidder ihvertfall ikke å finne trynet mitt på en datingside som første søkeresultat på Google.

 

...Dessuten har jeg en bedre sjanse på pubben med fulle kvinner. :green:

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Bildene er så vesentlige at de hvert falt må komme opp med en gang, ellers kaster man bare bort tid på mennesker som man ikke kunne tenke seg å date'e.

 

Hinge virket fornuftig, men jeg kommer ikke til å teste det ut. Skal jeg prøve ut noe sånt, skal jeg være ganske sikker på at jeg får nok positiv respons.

Lenke til kommentar

Bildene er så vesentlige at de hvert falt må komme opp med en gang, ellers kaster man bare bort tid på mennesker som man ikke kunne tenke seg å date'e.

 

Hinge virket fornuftig, men jeg kommer ikke til å teste det ut. Skal jeg prøve ut noe sånt, skal jeg være ganske sikker på at jeg får nok positiv respons.

 

Korleis skal du vite det?
Lenke til kommentar

 

Bildene er så vesentlige at de hvert falt må komme opp med en gang, ellers kaster man bare bort tid på mennesker som man ikke kunne tenke seg å date'e.

 

Hinge virket fornuftig, men jeg kommer ikke til å teste det ut. Skal jeg prøve ut noe sånt, skal jeg være ganske sikker på at jeg får nok positiv respons.

Korleis skal du vite det?

 

 

Laber respons på Tinder, langt dårligere enn forventet. Da er det ikke noen vits i å prøve noe som går ut på nesten det samme.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...