Gå til innhold

CES 2014: Vi fant EVGA sin superversjon av GeForce GTX 780 Ti


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I motsetning til en ferari som man må betale latterlig mye til om en del går i stykker; man må ikke det med pc'er. De er kule sånnsett.

 

Skal personlig ha sakt at om det er en så veldig stor forskjell på kort som er med eller uten ektra krets løp; da ville det vært bra å få dette som en standard i fremtiden for flere grafikk kort. Jeg vil selv skaffe meg et vannbasert økosystem, å da kan jeg jo tyne langt mer!

Lenke til kommentar

 

Likte ikke utseenet.. helt forferdelig sammenligna med det vanlige svarte kortet D:

 

Who cares det skal opp ned inni maskinen. Eneste måten å se det på er om du har glass i kabinettet, masse lys å ligger på gulvet å ser opp i det. Jeg har andre ting å gjøre

Ikke jeg, jeg ligger alltid å beundrer skjermkorta mine fra gulvet :)

Lenke til kommentar

TO ÅTTEPINS OG EN SEKSPINS STRØMPLUGG?

Hallo !

To 8-pins og en 6-pin gir som artikkelen skriver, bare tilgang til 450W. Ja, om du skal holde deg innen spesifikasjonene vel og merke. Pci-e slotten = 75W, 6-pin = 75W og 8-pin = 150W hver.

 

Men de som kjøper et slikt kort vil nok sprenge det rimelig greit. 500W for de ivrige med vannkjøling etc.. og 600-700W om du kjører på med skikkelig kjøling.

 

Kort sagt: Kortet har nok ikke for mange tilkoblinger, ja det er vel heller for få. ;)

Selv om kablene selvsagt tåler mye mer enn det de er spesifisert for, så vil det føre til økt spennignsfall.

Lenke til kommentar

Om folk absolutt vil at kortet skal være så fint (spessielt de med vindu på kabinettet ) så kan de vel montere på noen ledstrips som blinker i mørket :)

Du trenger ikke like juletrebelysning bare fordi man setter pris på at designet er godt. Ja, det er faktisk en vesentlig ting for et par der ute, som ønsker å lage fine PC-rigger. Sett bort fra at man kan tjene penger, datautstyr og få sponsorer og en fangruppe for dette, så er det også mange som føler seg bedre når de klarer å lage fint utstyr.

 

Dette finner du i alle varegrupper, og er generelt sett SVÆRT viktig for de fleste i dag. Enten det gjelder mobil, hus, bil, PC, interiør, klær osv...

 

Og da er det kjipt med noe som ser helt jævelig ut. Noen hadde sikkert forventet å få et deksel i mer ekslusivt materialvalg, noe flott lakkfinish eller i det minste en solid følelse.

Lenke til kommentar

 

Likte ikke utseenet.. helt forferdelig sammenligna med det vanlige svarte kortet D:

 

Who cares det skal opp ned inni maskinen. Eneste måten å se det på er om du har glass i kabinettet, masse lys å ligger på gulvet å ser opp i det. Jeg har andre ting å gjøre

Who cares? I do! Jeg har PCen stilt opp mot meg med vindu, og jeg liker at ting skal se bra ut, spesielt innvendig på PCen ;) Sleevet kabler, flott farge combo og cable managment.. looks count a lot!

Lenke til kommentar

 

Likte ikke utseenet.. helt forferdelig sammenligna med det vanlige svarte kortet D:

 

Who cares det skal opp ned inni maskinen. Eneste måten å se det på er om du har glass i kabinettet, masse lys å ligger på gulvet å ser opp i det. Jeg har andre ting å gjøre

Du trenger ikke annet enn et kabinett der hovedkortet er montert opp-ned. Da kan du skue rett ned på "rett" side av slike kort ;)

Lenke til kommentar

 

 

Om folk absolutt vil at kortet skal være så fint (spessielt de med vindu på kabinettet ) så kan de vel montere på noen ledstrips som blinker i mørket :)

Du trenger ikke like juletrebelysning bare fordi man setter pris på at designet er godt. Ja, det er faktisk en vesentlig ting for et par der ute, som ønsker å lage fine PC-rigger. Sett bort fra at man kan tjene penger, datautstyr og få sponsorer og en fangruppe for dette, så er det også mange som føler seg bedre når de klarer å lage fint utstyr.

 

Dette finner du i alle varegrupper, og er generelt sett SVÆRT viktig for de fleste i dag. Enten det gjelder mobil, hus, bil, PC, interiør, klær osv...

 

Og da er det kjipt med noe som ser helt jævelig ut. Noen hadde sikkert forventet å få et deksel i mer ekslusivt materialvalg, noe flott lakkfinish eller i det minste en solid følelse.

Forsåvidt enig i det du sier. Utseende har jo endel å si om du har et åpent kabinett av en variant.

Ville ikke si at kortet så grusomt ut, men det kunne nok sett penere ut. Men så lenge ytselsen er der så skal ikke jeg si at jeg bryr meg så veldig mye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...