Gå til innhold

Dette kabinettet er formet som en skrivepult


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gitt at man kun bruker skrivebordet til pc, og at man liker utseendet (med særdeles lav WAF-faktor) så ja..

 

Forøvrig trenger jeg et langt større skrivebord enn det, så jeg måtte evt ha bygget denne inn i et større skrivebord. Da blir det i mine øyne bedre med en tradisjonell kasse og fotvarmer under pulten!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette kan vel ikke kalles noe annet enn en særdeles flau affære. Og det i desto større grad om man sammenligner styggedommen med Red Harbinger Cross Desk.

Det er ikke måte på hvor mange kickstartere og prototyper fra mer eller mindre obskure bedrifter som har florert etter RHs relative suksess.

Med dette designet kan jeg ikke se Lian Lis forsøk slå rot utenfor fjortenåringers gutterom. Selv L3P Desk ser ut som et vesentlig mer profesjonelt produkt, på tross av at hele greia er bygget med Dremel og skrujern.

Lenke til kommentar

Dette så ut som en særdeles dårlig idé. For det første virker det veldig ubehagelig å ha såpass tykk "bordplate". For det andre tror jeg det blir svært ubehagelig å sitte ved et bord og en bordplate som blir varmt(!). (Med mindre man har det iskaldt i rommet man sitter i). Tipper også man fanger opp lette vibrasjoner fra vifter ol. svært lett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja, tykkelsen på "bordplaten" vil nok være det største problemet her. Tviler sterkt på at det vl gi en behagelig sittestilling. Mulig løsning er åbruke en topplate som er større en kabinitettet, og går langt nok utenfor til at man kan ha beina under uten å slå knærne i kabinettet.

Lenke til kommentar

Utifra bildene så er det vel et ord som beskriver dette produktet veldig bra, ræl. Bordet i seg selv ser jo greit ut, men lurer på hva han luringen som fikk i oppgave å velge bein tenkte på i tillegg til at bordplaten i seg selv er alt for tykk og bordet for lite for de aller fleste.

Lenke til kommentar

Veldig skeptisk til glassplate, spesielt herdet glass på noe slikt som detta... Et lite merke og hele skitten faller rett ned i hovedkort, drikke inkludert.

vært med på eit slikt prosjekt før og vi var i same sitvasjon, vi derreter lagde eit dobbelt lag med glassplater slik at vi lett kunne bytte ut det øverste og ikkje være urolig med nummer 2(og det ble veldig synlig om veske kom gjennom)

 

om det ikkje gjekk hadde vi bakhodet med ha ein tyn matte om ble problem, men kom til slutt ut at var mer fett flekker ein hakk som var problemet.

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Sedvanlig asiatisk type design, suget av eget bryst.

Konseptet er helt ok, men jeg tror at de fleste har andre behov enn det som dette bordet kan gi.

Jeg tror at om de klarer å lage noe som er temmelig flatt, og som kan skrues/monteres oppunder eget preferert bord e.l.

Denne utgaven tror jeg ikke blir utsolgt med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...