Gå til innhold

Nå anklages EA for villedende Battlefield 4-uttalelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske jeg kunne heve kjøpet på PC. Makan til skvip av et drittspill og uferdig release skal man lete lenge etter.

(Eller kanskje ikke. Sim City Host*)

Helt enig. Møkk begge 2. Har vel nå kommet til ett punkt der jeg ikke kommer til å kjøpe spill hvis EA står bak.

Uansett hvor bra det måtte være :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Har ikke hatt en eneste bug med spillet." Du kan ikke ha spillt mye før inntil en uke siden. Serverkræsj har vel lite med drivere å gjøre. Jeg opplever selv at klienten kræsjer tre fire ganger iløpet av noen timer spilling. Mulig det har med drivere/SLI å gjøre siden andre spillere jeg snakker med opplever færre kræsj enn jeg gjør (men det er ingen av de som spiller en hel kveld uten at noe går galt). Nå ser det ut til å være stabilt på serversiden i allefall og serveren min har ikke kræsjet på en uke.

 

EDIT: Spillet har jo hatt en hel haug med lydproblemer (loop) og grafikkflimring på enkelte maps. One hit kill bug var spesielt irriterende men er blitt bedre. Spiller tags som forsvinner (denne er verst på hardcore mode slik at man dreper spillere på samme lag). Singleplayer saves som blir borte. Plagsom blur effekt. Crosshair som forsvinner osv osv. Mye av dette har blitt fikset med oppdateringene i det siste. Så jeg synes det er rart du ikke har hatt en eneste bug...

Endret av Xeesi
Lenke til kommentar

"Har ikke hatt en eneste bug med spillet." Du kan ikke ha spillt mye før inntil en uke siden. Serverkræsj har vel lite med drivere å gjøre. Jeg opplever selv at klienten kræsjer tre fire ganger iløpet av noen timer spilling. Mulig det har med drivere/SLI å gjøre siden andre spillere jeg snakker med opplever færre kræsj enn jeg gjør (men det er ingen av de som spiller en hel kveld uten at noe går galt). Nå ser det ut til å være stabilt på serversiden i allefall og serveren min har ikke kræsjet på en uke.

 

EDIT: Spillet har jo hatt en hel haug med lydproblemer (loop) og grafikkflimring på enkelte maps. One hit kill bug var spesielt irriterende men er blitt bedre. Spiller tags som forsvinner (denne er verst på hardcore mode slik at man dreper spillere på samme lag). Singleplayer saves som blir borte. Plagsom blur effekt. Crosshair som forsvinner osv osv. Mye av dette har blitt fikset med oppdateringene i det siste. Så jeg synes det er rart du ikke har hatt en eneste bug...

 

har spillt i 30 timer nå, og det stemmer at jeg har hatt nonen krasjer... men for meg er ikke en krasj en gang i blant noe som ødelegger et spill... serlig ikke et multiplayer spill som battlefield. det er kjedelig når det skjer, men verden går ikke ned bare på grunn av at spillet ditt krasjer en gang iblant.

Lenke til kommentar

Jeg vil nok ikke kjøpe noen flere EA spill etter alle de uferdige/dårlige spillene som har kommet de siste 6 årene, men bf4 var den siste dråpen. Når til og med dayz pre alpha har mindre bugs og er mer spillbart enn bf4 så er det vel bare å avinstallere hele skiten. Kan hende jeg er en av de få som har blitt spesielt plaget med at spillet kresjer, men det at spillet slutter å fungere nesten hver halvtime er for frustrerende for meg.

Lenke til kommentar

 

"Har ikke hatt en eneste bug med spillet." Du kan ikke ha spillt mye før inntil en uke siden. Serverkræsj har vel lite med drivere å gjøre. Jeg opplever selv at klienten kræsjer tre fire ganger iløpet av noen timer spilling. Mulig det har med drivere/SLI å gjøre siden andre spillere jeg snakker med opplever færre kræsj enn jeg gjør (men det er ingen av de som spiller en hel kveld uten at noe går galt). Nå ser det ut til å være stabilt på serversiden i allefall og serveren min har ikke kræsjet på en uke.

 

EDIT: Spillet har jo hatt en hel haug med lydproblemer (loop) og grafikkflimring på enkelte maps. One hit kill bug var spesielt irriterende men er blitt bedre. Spiller tags som forsvinner (denne er verst på hardcore mode slik at man dreper spillere på samme lag). Singleplayer saves som blir borte. Plagsom blur effekt. Crosshair som forsvinner osv osv. Mye av dette har blitt fikset med oppdateringene i det siste. Så jeg synes det er rart du ikke har hatt en eneste bug...

 

har spillt i 30 timer nå, og det stemmer at jeg har hatt nonen krasjer... men for meg er ikke en krasj en gang i blant noe som ødelegger et spill... serlig ikke et multiplayer spill som battlefield. det er kjedelig når det skjer, men verden går ikke ned bare på grunn av at spillet ditt krasjer en gang iblant.

Casual gamers vil akseptere mer siden det føler seg ikke snytt når de ikke dør av egen feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...