Gå til innhold

Nå blir det tillatt med påslått mobil under flyreisen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Sikkert fint, men jeg har vel ikke brydd meg stort om forbudet tidligere heller. Flymodus+se film.

 

...mens Norwegian skal finne ut hvordan passasjerene kan bruke flyselskapets trådløse nettverk under hele reisen.

 

Øh... jaha. Det klarer vel passasjerene selv å finne ut av vil jeg anta.

Norwegian vurderer vel heller hvordan de kan ta mest mest mulig betalt for tjenesten (uten å gjøre alt for mange, alt for sure).

 

Forøvrig, når skal de slutte med "røyking forbudt" skiltene?... de er jo litt "out of date", røyking er vel ikke lov noe sted, noen gang. Kunne bytta dem med noe annet, f.eks trådløst-nett symbol.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Litt snodig å ha bilete av ein person som pratar i telefonen, når du må ha den i flymodus.

 

Ellers blir det fint å kunne ha den på heile tida, så kan eg ha musikk heile turen. I tillegg slepp eg at flypersonalet ber meg skru av før landing, sjølv om eg berre brukar proppane som hørselsvern.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert fint, men jeg har vel ikke brydd meg stort om forbudet tidligere heller. Flymodus+se film.

 

...mens Norwegian skal finne ut hvordan passasjerene kan bruke flyselskapets trådløse nettverk under hele reisen.

 

Øh... jaha. Det klarer vel passasjerene selv å finne ut av vil jeg anta.

Norwegian vurderer vel heller hvordan de kan ta mest mest mulig betalt for tjenesten (uten å gjøre alt for mange, alt for sure).

 

Forøvrig, når skal de slutte med "røyking forbudt" skiltene?... de er jo litt "out of date", røyking er vel ikke lov noe sted, noen gang. Kunne bytta dem med noe annet, f.eks trådløst-nett symbol.

Norwegians trådløse nett er en vits. Utrolig ustabilt og VELDIG tregt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norwegian vurderer vel heller hvordan de kan ta mest mest mulig betalt for tjenesten (uten å gjøre alt for mange, alt for sure).

 

Nå er det vel gratis Wifi hos Norwegian, mens SAS-kunder må betale eller være plusskunder av noe slag. Men begge kan sikkert tjene noe på å ha en oppdatert filmutleie på server i flyet, sålenge folk har bedre skjerm på nettbrettene sine enn man får i seteryggene.

Lenke til kommentar

 

Sikkert fint, men jeg har vel ikke brydd meg stort om forbudet tidligere heller. Flymodus+se film.

 

...mens Norwegian skal finne ut hvordan passasjerene kan bruke flyselskapets trådløse nettverk under hele reisen.

 

Øh... jaha. Det klarer vel passasjerene selv å finne ut av vil jeg anta.

Norwegian vurderer vel heller hvordan de kan ta mest mest mulig betalt for tjenesten (uten å gjøre alt for mange, alt for sure).

 

Forøvrig, når skal de slutte med "røyking forbudt" skiltene?... de er jo litt "out of date", røyking er vel ikke lov noe sted, noen gang. Kunne bytta dem med noe annet, f.eks trådløst-nett symbol.

Norwegians trådløse nett er en vits. Utrolig ustabilt og VELDIG tregt.

Norwegian er pioneerer på dette feltet, og med tiden vil hastigheten øke tenker jeg. Vil tro det er helt utenfor Norwegians påvirkningsevne hvis internettet i flyet er tregt, da ligger nok feilen hos satelitten det er koblet opp til. Med tiden vil nok teknologien bli raskere og mere stabil, men selv i dag fungerer det godt nok til å surfe litt her og der under flygning. Er bare ikke helt stabilt enda.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...