Gå til innhold

Telepathwords sier hvor dårlige passordene dine er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hos Telepathwords taster du inn passordet ditt, og underveis gjetter tjenesten hva tegnene er. Forutsigelsen baserer seg på en database med utbredte passord og setninger, samt vanlig oppførsel ved valg av passord – som for eksempel avhenger av plasseringen av tastene på tastaturet.

 

Unnskyld uttrykket, men hva i helsikke er det dere driver med på teknofil? Oppfordrer dere virkelig meg til å taste inn mine passord og gi de til en tredjepart? Jeg kan ikke se at dette kan tolkes på noen som helst annen måte.

Endret av dabear
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Hos Telepathwords taster du inn passordet ditt, og underveis gjetter tjenesten hva tegnene er. Forutsigelsen baserer seg på en database med utbredte passord og setninger, samt vanlig oppførsel ved valg av passord ? som for eksempel avhenger av plasseringen av tastene på tastaturet.

 

Unnskyld uttrykket, men hva i helsikke er det dere driver med på teknofil? Oppfordrer dere virkelig meg til å taste inn mine passord og gi de til en tredjepart? Jeg kan ikke se at dette kan tolkes på noen som helst annen måte.

Som om ikke microsoft alleredet har passordet ditt.. Eller teknofil, for den slags skyld.
Lenke til kommentar

 

 

 

Hos Telepathwords taster du inn passordet ditt, og underveis gjetter tjenesten hva tegnene er. Forutsigelsen baserer seg på en database med utbredte passord og setninger, samt vanlig oppførsel ved valg av passord ? som for eksempel avhenger av plasseringen av tastene på tastaturet.

 

Unnskyld uttrykket, men hva i helsikke er det dere driver med på teknofil? Oppfordrer dere virkelig meg til å taste inn mine passord og gi de til en tredjepart? Jeg kan ikke se at dette kan tolkes på noen som helst annen måte.

Som om ikke microsoft alleredet har passordet ditt.. Eller teknofil, for den slags skyld.

Og om du ikke er logget inn, hva er da faren?

Ja, de kan tracke ip og matche det opp mot diverse men da begynner man heller å overtenke ting føler jeg..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...