Gå til innhold

Menn med skjegg velger de verste passordene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Dummeste jeg noen gang har hørt, nesten like dumt som dem som påstår at blondiner er dumme pågrunn av hårfargen...

Øh... du mener altså at det en annen grunn enn hårfargen til at blondiner er dumme ?

 

Forøvrig må de fleste som var med i studien være ganske dumme, da de nødvendigvis må ha gitt både passord og bilde til forskerne.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Øh... du mener altså at det en annen grunn enn hårfargen til at blondiner er dumme ?

 

Forøvrig må de fleste som var med i studien være ganske dumme, da de nødvendigvis må ha gitt både passord og bilde til forskerne.

En hårfarge har ingenting med intellegens å gjøre, jeg har sett mange dumme brunetter og mange smarte blondiner. Hillary clinton er blondine og hun er langt i fra dum men sarah palin...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er jo snakk om statistikk. Tolk det korleis du sjølv vil, men tala talar sin sak.

Smak og behag, på samme måte som jeg aldri vil like fotball tross i at alle menn i norge gjør det:)

Lenke til kommentar

Det blir noko heilt anna. Dersom statistikken som er utført er riktig, så kan ein seie at sannsynligheten er større for at ein mann med skjegg har eit dårleg passord enn ei kvinne med raudt hår. Det betyr ikkje at det er snakk om 100% av tilfella, men nok til at det gjev ein statistisk sett signifikans. Så kan ein evt. sjå kva metodar dei har brukt og mengden observasjonar, men statistikk er statistikk. Så lenge den er utført godt nok så kan ein ikkje argumentere mot tala, berre mot tolkingen av dei.

Smak og behag, på samme måte som jeg aldri vil like fotball tross i at alle menn i norge gjør det:)

Lenke til kommentar

"correlation does not imply causation"

Det er vel ingen som har sagt at dei lagar dårlige passord på grunn av skjegget? Berre at det er ein samanheng mellom dei to egenskapane.

 

Eg vil tru det har å gjere med alder og at eldre menn med skjegg gjerne vil ha enkle passord som er lette å hugse.

 

At raudhåra kvinner kjem best ut kan ha med antal observasjonar å gjere. Dei finnes det færre av enn kvinner utan raudt hår, som kan gje eit skeivt bilete dersom observasjonane ikkje er mange nok. For øvrig noko ein kan tenke seg er tilfellet med skjegget og. Eller at menn med skjegg statistisk sett har ein personlighet som kan koblast til saken.

 

Det hadde vore interessant å sjå dataene og metodane dei har brukt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er de så late at de ikke gidder å barbere seg så kanskje de ikke gidder å memorere vanskelige passord heller :hmm:

Å ha masse skjegg har ingenting med latskap da, det er fordi man samler til skjegg og vil ha skjegg:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...