Gå til innhold

Skal du legge en mobil under juletreet i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

... eller Xperia ZR? Vurderer selv denne.

Nja.... Lite minne, og ikke vanntenn telefonutgang.

Vanntenn??? Mente du vanntett?

 

Det er den (Xperia ZR)!

 

Fra Sony: http://www.sonymobile.com/no/products/phones/xperia-zr/

 

Er du alltid på utkikk etter nye eventyr? Da bør du bli kjent med Xperia ZR, den svært slitesterke Android-smarttelefonen som alltid er klar for lek og moro. Og siden den er den eneste vanntette* telefonen du kan filme i HD under vann med, er den alltid klar til å forevige undervannsmoro i de skarpeste bildene du kan tenke deg.

 

*I samsvar med IP55 og IP58 er Xperia ZR vanntett og forhindrer støv fra å trenge inn. Forutsatt at alle porter og lokk er ordentlig lukket, er telefonen (i) beskyttet mot lavtrykksvannsprut fra alle retninger i samsvar med IP55, og/eller (ii) tåler opphold på inntil 30 minutter på 1,50 meters dyp i ferskvann i samsvar med IP58.

Lenke til kommentar

Kdoly sikter nok til at mini-jacken ikke er vanntett, slik at du må ha en luke som tetter igjen minijacken hver gang den skal tåle vann.

Ja, mente nok det. Har blitt så mye skjerm titting idag, at jeg blir helt tullete i hode.... Men endte nå opp med å bestille nexus 5. Nå er problemet å bestemme meg for deksel på ebay !!!! Bra det kun er black friday en gang i året....

 

Og ja - jeg vet - den er ikke vanntett, men får altså nye oppdateringer først, og det liker jeg !!! Kompromiss, kompromiss - og så var den ganske rimelig i dag (ihvertfall ifh til både zr og z1)

Lenke til kommentar

Har hatt en Sony Z1 i noen måneder, de 2 største ulempene jeg har oppdaget er at nedlastingsfunksjonen på Viaplay ikke virker pga DRM, og at Sony er treg med å oppdatere Android, jeg kjører fortsatt Android 4.2.2 selv om det i noen reklamer for telefonen sier at den har 4.3.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...