Gå til innhold

Galaxy Gear flopper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis den flopper, tror jeg årsaken er at den ikke er et selvstendig produkt, men et tilleggsprodukt til en telefon de fleste kundene antagelig synes er komplett.

 

Hadde Gear fungert selvstendig, tror jeg mange kunne tenkt seg en slik i stedet for telefon, eller som nr 2 telefon man bruker når man ikke gidder å drasse på den større telefonen.

 

Se på gamle sience fiction-serier. Fiksjonen og drømmen var å kunne bruke klokka alene som telefon. Ingen i seriene drasser med seg en nr 2. dings som måtte være med for at telefonklokka skulle fungere.

 

Jeg har blitt oppmerksom på at det finnes slike telefonklokker, inkludert fra Samsung. Håper dette markedet tar seg opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987134

Har brukt Pebble i eit par månadar no. Eg må sei meg særs nøgd med denne klokka.

For det første er det ei klokke, noko eg ikkje har hatt vane for å gå med før. Svært praktisk, kan sjå kva klokka er osb.

Heldigvis får eg meir frå klokka. Til dømes likar eg godt at viss det ringer så kjem namnet (evt. nr) opp på klokka. Viss eg mottar ein melding, kjem den opp på klokka. Mail kan lesast. Sitt eg i møte, brukar eg tre trykk for å sende ein ferdiglaga(mal) melding til ein av mine siste 20 brukte kontaktar. På min startskjerm har eg klokke, dato, værvarsel, antall ubesvarte anrop, uleste meldingar og uleste mail + hurtigtast for kalender.

Forresten, det å ha mobilen på heilt stille, utan vibrasjon, er svært praktisk. Kun ei lita diskré vibrasjon på handa, som igjen visar den infoen eg skulle trenge.

Batterilevetid: I overkant av sju dagar.
For min del, bruker eg klokka nesten berre på jobb. Effektivt. Det er framleis deilig å kle av seg klokka ved endt arbeidsdag :)

Samsung Gear har innebygd kamera, ein funksjon eg godt kunne hatt på klokka mi. Men ellers føler eg ikkje at eg treng noko meir.

Pebble er ingen iPad - eller andre digitale revolusjonar, men heller eit tilleggsprodukt som er praktisk å ha, men ikkje nødvendig.

Endret av Slettet+987134
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har testa Galaxy Gear i 3 uker. Synes den gjør det den skal gjøre helt supert. Veldig kjekt tilbehør til telefonen. Man ser utdrag av sms og epost som kommer, og anrop. Som en liten minus er den litt klumpete, men er mest en vanesak. Batteri kunne vært noe bedre, må stort sett lade den hver dag. Men ladingen tar bare et øyeblikk så ingen stor sak det heller. Har ikke noe problem med å anbefale denne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...