Gå til innhold

Gaming skjerm AOC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

144hz virker på displayport og dvi, hvis jeg ikke husker feil.

 

sett den i kjapt på en presentasjon, virket bra. fikk ikke testet den dog, så vent på flere svar eller sjekk noen reviews hvis du er usikker.

 

aoc er jo ikke noen liten jallaprodusent heller, relativt stor aktør.

Lenke til kommentar

144hz virker på displayport og dvi, hvis jeg ikke husker feil.

 

sett den i kjapt på en presentasjon, virket bra. fikk ikke testet den dog, så vent på flere svar eller sjekk noen reviews hvis du er usikker.

 

aoc er jo ikke noen liten jallaprodusent heller, relativt stor aktør.

Tar en sjanse, å prøve denne skjermen =)

Takk for innput. Er ikke snakk om store summen uansett.

Lenke til kommentar

Skal se de i aksjon på gamex i stockholm neste helg, hvis du gidder å vente =)

 

edit: Tut og kjør, 1500 spenn er den nok verdt ja! de sitter sikkert på et stort lager og ser 4k skjermene i horisonten =)

hehe, 4k skjermene som evt kommer til PC blir nok litt utenfor rekkevidde med tanke på pris i første omgang uansett :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dem kommer til å være overpriset ved lansering også vil dem evt. gå ned i pris i løpet av tiden.

Vil påstå at den den 144Hz AOC skjermen er bang for da bucks, 1,4k er en rimelig grei pris for en god skjerm som det.

Lenke til kommentar

 

Ja.

Da var skjermen i hus!

Selve skjermen er det ingenting å klage på, bra byggekvalitet og smarteløsninger.

Har nå plugget i en DVI kabel fra skjerm til PC. (ren DVI kabel, ikke noe overgang).

Når jeg setter skjermen min til 120Hertz på 1920x1080 blir skjermen kun svart. Den viser ikke bilde.

Samme gjelder når jeg starter CS go med Freq 120 oppløsning jeg har der er 1280x8..

 

TIPS?.

Endret av eqip
Lenke til kommentar

Prøvd produsentens anbefaling?

Hva mener du?

Har ja forsøkt 144hz med alle forskjellige oppløsninger. og med forskjellige kabler. HDMI,DVI,DP og VGA.

Ingen av de. Det som skjer er at jeg finner 120Hz under "Screen Resolutions", men når jeg velger denne så går skjermen i svart og ingen bilde. (dette skjer med bruk av DVI.) Ved bruk av DP så låser den seg til 640x480 oppløsning og jeg får ikke skiftet denne. Kabelen er ok, den er testet på en annen maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...