Gå til innhold

Samletest: Høstvær? Dette er de beste vanntette mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal det nevnes at de fleste vanntette teleoner ikke "tåler" saltvann. De testes i ferskvann, og det er det de er laget for å tåle. Senker jeg min Z Ultra i saltvann, eller andre flytende substanser, så kan jeg risikere at det kommer partikler (i.e salt, sand, kjemikalier) i både mikrofon og høytaler. Gjør man det, så fortjener man det som skjer etter dette.

 

Ellers så synes jeg at Amobil må slutte å diskriminere Z Ultra. Det er en telefon, uansett hvor stor og "niche" den måtte være. Husker dere hvor Amobil la den første Galaxy Note? I tabletkategorien, og dere nektet å ta den med i sammenligningstester med andre telefoner og benchmarks. Dette ser riktig tåpelig ut i dag når de fleste telefoner er rundt 5+ tommer. Nå er jeg ikke helt seriøs her, men jeg bare nevner det :p Dere skal dog ha kudos for å ha tatt den med i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har Z1 og er kjempefornøyd, sett bort fra at batteriet forsvinner ganske kjapt uansett hvor mye strømsparing.

 

Da kan det være noe galt med eksemplaret ditt, eller kanskje du har installert en app som drainer batteriet? Etter at jeg fikk Z1 har jeg helt sluttet å lade telefonen daglig, annenhver dag holder i massevis. Tror faktisk den kunne ha holdt i 3 dager, men jeg har ikke tatt sjansen på å teste det enda...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...