Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Miljø- og grafikkmessig ser dette virkelig bra ut. Bare synd at det spillmekaniske ikke later til å være der det burde være i et såpass anerkjent spill.

Lenke til kommentar

Fikk veldig Dishonored-vibber av dette, både av beskrivelsen og skjermbildene. Selv om Arkanes snikespill også hadde noen slurv i den kunstig intelligensen, virker det mer gjennomført på andre felt. Og det var jo tidligere Thief-utviklere som stod bak Dishonored også.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Provoserer meg fortsatt hinsides mye at de dropper Stephen Russell som Garrett. Etter hva jeg har sett av gameplay så er han ikke like ironisk som i de forrige spillene, noe som gjorde Garrett til hvem han er.

 

Hva er inntrykket deres, Gamer, om dette? Stemmeskuespillet?

Lenke til kommentar

For meg er det en liten tragedie å se en så vanvittig bra spillserie bli rullet i avføring på denne måten. Det er ikke pga lineæritet, og cutscenes- og scripted events-helvete at Thief ble en spillreferanse. Nådagens store utviklere skjønner ingenting... men problemet ligger nok i at folk fortsatt kjøper dritten man får servert år etter år.

Jeg komme ikke til å bruke ett øre på "Call of Thievery". Enjoy.

Lenke til kommentar

For meg er det en liten tragedie å se en så vanvittig bra spillserie bli rullet i avføring på denne måten. Det er ikke pga lineæritet, og cutscenes- og scripted events-helvete at Thief ble en spillreferanse. Nådagens store utviklere skjønner ingenting... men problemet ligger nok i at folk fortsatt kjøper dritten man får servert år etter år.

Jeg komme ikke til å bruke ett øre på "Call of Thievery". Enjoy.

 

Enig her, de har jo fjernet sjelen til serien. Borte er Hammerites, Pagans og Keepers, samt fjerning av de mer overnaturlige elementene som zombiene etc. Samt at Garrets nye stemme ikke har den sammen klangen som Russel klarte å formidle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...