Gå til innhold

Ubuntu-mobilen kommer ikke likevel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fanstastisk innsamlingsrekord. Tydelig at mange vil ha denne, men dere har faktisk glemt å nevne en av de tre rekordene: Største innsamlingsbeløp i løpet av 24 timer: hele 3,77 millioner dollar om jeg ikke husker feil.

 

Jeg gleder meg bare vilt til de kjente produsentene er forsikret om at Ubuntu touch er noe å satse på og lanserer modeller. Det skal bli herlig å slippe unna googles overvåkning, reklame og mas i Android. (Android-delen tviler jeg på at jeg gidder å bruke til annet enn "uunnværlige" apper)

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Melding fra Mark Shuttleworth

 

Utdrag:

Thousands of you clearly want to own an Ubuntu phone and believe in our vision of convergence, and rest assured you won’t have much longer to wait.

All of the support and publicity has continued to drive our discussions with some major manufacturers, and we have many of the world’s biggest mobile networks already signed up to the Ubuntu Carrier Advisory Group. They’ll have been watching this global discussion of Ubuntu and the need for innovation very closely indeed. Watch this space!

 

As for crowdfunding, we believe it’s a great way to give consumers a voice and to push for more innovation and transparency in the mobile industry. And who knows, perhaps one day we’ll take everything we’ve learned from this campaign -- achievements and mistakes -- and try it all over again.

Lenke til kommentar

:lol: Hehe, drøyt 18 oljefond var ikke nok. De krevde 47 oljefond. Det er viktig å ha høye ambisjoner, men her har de kanskje tatt litt for mye møllers tran. Drøyt 2,5 telefon a 695 dollar på hver eneste verdensborger var ikke nok. De krevde 6,4 telefoner per verdensborger for å sette i gang prosjektet. :p

 

Det er nok en million for mye i den setningen ja.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...