Gå til innhold

Samsung lanserer smartklokke 4. september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke fulgt med i timen på det med Android armbåndsenhet, jeg forstår ikke helt at dette har noe for seg.

 

Når det på ingen måte har tatt av med slik løsning de siste 10 årene, så forstår jeg ikke helt hvorfor Android er det som skal få dette til å ta av nå. Altså tilsvarende produkter har ikke vært noen suksess siden de første mobilklokken i 1999 til de mer avanserte som er i dag. Hvor menge har brydd seg om dette tidligere? Svaret er vel ingen.. Fordi det blir Android og da sikkert noen apper så skal det brått bli "det store" i markedet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jo faktisk lage en smartklokke på størelse med normale klokker idag. Hvis man tra i bruk båndet rundt til å lage en bøyelig skjerm til apps osv, og en runding på midten til appen du bruker atm. Apper kan "dras" ned til hovedskjermen fra "skjermbåndet".

 

I feel creative.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

møkk - blir seende ut som netttilkoblete sauer (oppkoblet til gud vet hva ...?)- og disse sauene er såpass nær pinnetørket hjerne, at de til og med betaler i dyre dommer for å bli ferdigmerket. Helt genialt ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...