Gå til innhold

Dette visste du ikke om iOS 7-ikonene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"har en fargepalett som minner mistenkelig mye om Apples gamle logo."

 

Også kjent som "regnbuen", også kjent som hele fargespekteret.

 

Kan også nevne at samtlige ikoner har hatt de samme fargene siden dag 1. (greit, musikk iconet har blitt rødere)

 

Anyways, agurk er i sesong.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er ikke dette homoflagget?

 

Det er den gammle epple-logoen til Macintosh.

 

Det er (så vidt jeg vet) ingen sammenheng mellom Macintosh-logoen og regnbueflagget. Og at homofile begynte å bruke det i parader o.l. gjør det ikke til et 'homoflagg'.

 

 

At Apple bruker de fargene på ikonene i iOS7 er nok ingen tilfeldiget. Heller ikke dimensjonene på de forskjellige produktene deres. Tenker det er nøye gjennomtengt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er ikke dette homoflagget?

 

Lurer litt på hvorfor du spør? Nei, det er ikke regnbueflagget, men som K-orm sier: Det er den gammle epple-logoen til Macintosh.

 

Lenke til kommentar

Kult! Men å trekke likheter i utformingene til Apple produkter krever vel ikke akkurat noe geni. De er jo alle kliss like firkanter med avrundede hjørner!

 

Men håper de bringer tilbake den gamle logoen sin! Homoflagg eller ikke, den er liksom litt mer livlig. Ikke så kald og børste aluminium som jeg føler er deres tema i dag. Det liker jeg med Android, og det liker jeg med iOS7, mer liv, varme og farger!

Lenke til kommentar
Er ikke dette homoflagget?
Lurer litt på hvorfor du spør? Nei, det er ikke regnbueflagget, men som K-orm sier: Det er den gammle epple-logoen til Macintosh.
Bare en Apple-vits, bare en Apple-vits.

 

"Homo-vitser" sluttet man vel med på barneskolen ;)

Ellers grei artikkel. Alltid interessant å lese slike teorier

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bare en Apple-vits, bare en Apple-vits.

 

Jepp, men det er likevel, om homofile, noe som er dumt.

 

"Homo-vitser" sluttet man vel med på barneskolen ;)

Ellers grei artikkel. Alltid interessant å lese slike teorier

 

HELT ENIG.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skjønner ironien din, men bare sier det... Det kan virike som om du forbinder det med noe negativt? Aka homofob, vær forsiktig så du ikke står frem på nette som noe du ikke er ;)

Jeg er ikke litt homofobisk engang men Apple-produkter blir ofte på spøkefullt vis omtalt som el-produkter for homofiler... helt uavhengig av faktisk seksuell legning. Umulig å la den vitsen ligge når muligheten byr seg.

 

Jeg bryr meg forresten utrolig lite om hva folk fullstendig blottet for humor eventuelt kunne konkludere om min person basert på et par middels seriøse innlegg på nettet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...