Gå til innhold

Her er smartklokka fra Sony


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utveksling av informasjon via NFC? Har fortsatt til gode å teste en NFC enhet som ikke må holdes helt inntil telefonen for å kommunisere med den.

 

edit: I kilden deres står det at klokka parres via NFC, men etter det regner jeg med at datautvekslingen går via bluetooth, upraktisk om klokka og mobilen alltid må være helt nær hverandre ;)

Endret av MartinGM
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det tok sin tid, men i går kunne jeg endelig hente min nye SW2 på posten. Den kom på kr 1139 fra Dustin inkludert frakt.

Brukergrensesnittet er endret fra den originale Smartwatch, på samme måte som denne var endret fra LiveView.

Fysisk er den større og mer dominerende på armen, men den er ikke i veien.

Det beste er at displayet viser klokken hele tiden, uten at jeg trenger trykke på knappen for å kunne se tiden. Sterkt sollys er heller ikke noe problem, bortsett fra at fargene på skjermen forsvinner slik at alt blir sort/hvitt.

Jeg savner at baklyset lyser opp automatisk når man rister på klokken, nå må jeg trykke på knappen for å se noe i mørket. Dette virket på testmodeller, dermed er det ikke usannsynlig at det dukker opp igjen i en oppdatering av software.

Glasset er ikke plast som på forrige utgave, jeg er ikke i stand til å ripe det med en nål, det var en positiv overraskelse. Dermed mangler det kun trådløs lading fra ønskelisten min.

Småting som mer avanserte app som nyttegjør menyen på klokken, utnyttelse av flere av de innebygde sensorene samt flere varianter klokkeskjermer regner jeg med at dukker opp underveis.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...