Gå til innhold

Åpen beta for World of Warplanes (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært en tester av World of Warplanes siden tidlig alpah, og jeg er ikke imponert på noen måte. War Thunder, som også er en Free to Play platform laget av "Gaijin" tar nok plassen i hjertet mitt innen denne spill sjangeren.

 

Slenger meg på denne, anbefaler ingen å kaste bort tid på wowp, da war thunder er utrolig mye bedre.

Annen fordel er at de har en flott grafikkmotor som støtter store brett, og har planer om å introdusere spillerstyrte (ai styrte er der allerede) tanks og skip i samme kamper, noe som er umulig for wargaming.

Lenke til kommentar

Store baner i Warthunder kommer med en pris i form av at serveren stoler på klienten. Det betyr at hacks vil komme om de ikke er der ennå. Jeg husker at jeg kunne også kjøre tanks og fly i Battlefield 3, men samtidig var det folk som brukte Artificial Aiming hack der og det var deal breaker som fikk meg til å slutte med det spillet.

 

Jeg foretrekker mindre 15 vs 15 kamper hvor folk ikke kan hacke serveren. Derimot anbefaler jeg ikke WoWP i det hele tatt. Kaos i lufta istedenfor taktikk og planlegging som i WoT.

Lenke til kommentar

Store baner i Warthunder kommer med en pris i form av at serveren stoler på klienten. Det betyr at hacks vil komme om de ikke er der ennå. Jeg husker at jeg kunne også kjøre tanks og fly i Battlefield 3, men samtidig var det folk som brukte Artificial Aiming hack der og det var deal breaker som fikk meg til å slutte med det spillet. Jeg foretrekker mindre 15 vs 15 kamper hvor folk ikke kan hacke serveren. Derimot anbefaler jeg ikke WoWP i det hele tatt. Kaos i lufta istedenfor taktikk og planlegging som i WoT.

 

Jeg har spilt War thunder i bortimot 120 timer nå. Enda kan jeg ikke si jeg har blitt plaget av hackere, sier ikke at de ikke er der men har som sagt ikke møtt det enda. Og fordi realismen er så høy så hjelper ikke en aimhack når spillet 90% handler om å fly riktig. Får du noen på siden eller bak deg er du død uansett om du skulle ha en aimhack.

 

Eneste situasjonen en aimhack faktisk kan være nyttig er i head on flights men du failer allerede der hvis du faktisk prøver å gjøre head ons i fly uten 37mm kanoner.

Lenke til kommentar

Får du noen på siden eller bak deg er du død uansett om du skulle ha en aimhack.

 

Antageligvis fordi den var i lukket beta. Regner med at dette først blir et problem når mange folk begynner å spille. Forresten jeg prater ikke om aimhack, nei, jeg mener noe som dette:

 

 

Moralen er: aldri la serveren stole på klienten.

Lenke til kommentar

Antageligvis fordi den var i lukket beta. Regner med at dette først blir et problem når mange folk begynner å spille. Forresten jeg prater ikke om aimhack, nei, jeg mener noe som dette:

 

http://www.youtube.com/watch?v=BhUROFoqPWs

 

Moralen er: aldri la serveren stole på klienten.

 

Lukket beta? er du fjern? war thunder har hatt åpen beta siden februar. er tusenvis(hvis ikke millioner, vet ikke nøyaktig) som spiller dette daglig(akkuratt i dette øyeblikk er det 26000 folk i 1000 kamper på, ikke få spillere og hvertfall ikke for få til at noen gidder å lage hacks haha). Enda har ikke dette skjedd og i et spill som dette vil ikke den hacken hjelpe deg i det hele tatt.

Endret av cannibalguppy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har vært interessert i World of Warplanes siden det ble annonsert, men har ikke fått sjekket ut betaen. Har ikke hørt om War Thunder før nå heller, så kan noen fortelle meg kort hva War Thunder gjør bedre?

Lenke til kommentar

Har vært interessert i World of Warplanes siden det ble annonsert, men har ikke fått sjekket ut betaen. Har ikke hørt om War Thunder før nå heller, så kan noen fortelle meg kort hva War Thunder gjør bedre?

 

Det gjør alt bedre. Grafikk, gameplay og de har historiske korrekte Flight Models. WoWP er ikke i nærheten av dette i det hele tatt, du kan fly gjennom bakken på WoWP + at du har Hit Points som er helt latterlig når det kommer til fly.

 

Kontrollene på WoWP er også helt mongo, siden du ikke kan styre de forskjellige partene separat, og generelt sett føles det ikke ut som du flyr i det hele tatt.

Endret av Berniy
Lenke til kommentar

Har vært interessert i World of Warplanes siden det ble annonsert, men har ikke fått sjekket ut betaen. Har ikke hørt om War Thunder før nå heller, så kan noen fortelle meg kort hva War Thunder gjør bedre?

 

Warthunder har mange flere fly og likevel er de fleste av dem virkelige fly, mens i WoWp så er mesteparten er prototyper som har aldri eksistert. Warthunder har en ekstrem fet lyd på fly, våpen og generelt alle lydeffekter. Alle fly i Warthunder har 3d cockpits, mens wowp tvinger deg til å spille fra tredje perspektiv. Begge spill lar deg styre med musa og gjør mesteparten av jobben for deg med mindre du stiller inn på avansert styring.

 

Warthunder har også ai styrte kjøretøy og faste stillinger, så spillet er ikke lengre en ren PVP kamp, og du kan fly lavt og farme exp ved å drepe ai styrte biler istedenfor å kjempe mot andre folk.

 

En ting som de har til felles er at flykamp av sin natur er slik at det er bare kaos i lufta og at begge spill krever en del penger om du har tenkt å fly noe over tier 3.

Lenke til kommentar

Warthunder har mange flere fly og likevel er de fleste av dem virkelige fly, mens i WoWp så er mesteparten er prototyper som har aldri eksistert. Warthunder har en ekstrem fet lyd på fly, våpen og generelt alle lydeffekter. Alle fly i Warthunder har 3d cockpits, mens wowp tvinger deg til å spille fra tredje perspektiv. Begge spill lar deg styre med musa og gjør mesteparten av jobben for deg med mindre du stiller inn på avansert styring.

 

Warthunder har også ai styrte kjøretøy og faste stillinger, så spillet er ikke lengre en ren PVP kamp, og du kan fly lavt og farme exp ved å drepe ai styrte biler istedenfor å kjempe mot andre folk.

 

En ting som de har til felles er at flykamp av sin natur er slik at det er bare kaos i lufta og at begge spill krever en del penger om du har tenkt å fly noe over tier 3.

 

Hahaha du trenger ikke å bruke et øre på det før du er på tier 10. Fra der derimot tar det forever uten premium. men fram til det går det fort med og uten premium

Lenke til kommentar

Har spilt War Thunder i tre måneder snart, det er rått! Litt problemer, og Gaijin virker på mange felt uproffesjonelle, men spillet har ekstremt mye potensial.

 

Skal definitivt prøve WoWP, men ser for meg at jeg enten kommer til å grine eller le av det. Rett og slett fordi det utifra alle YouTube videoer og anmeldelser jeg har sett viser et spill som suger baller.

Lenke til kommentar

da e bare synd at WarThunder er eit bedre spill en world of warplanes. men ikke ta meg for en fanboy, det er kjempeflott at world of warplanes kommer ut, for da har man litt konkurranse og det vil bare øke kvaliteten på begge spillene. men slik de er nå, så er bare kontrollen samt alle gamemodsene på WarThunder som gir den en overlegen forsprang. Men vil høyest anbefale begge spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...