Gå til innhold

Dommen: iOS 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke overrasket over at kritikerne syns at iOS blir bedre når det nærmer seg Windows phone og Android. Det å få hurtiinstillinger er et stort fremskritt. Det kan spare mye strøm f. eks fordi det er så lett å skru av/på Wi-Fi og justere lysstyrke (Hvis du syns atomatisk er for lys/mørk).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"men også hvor avansert teknologi Apple nå leder an med på mange måter"

really? Apple presenterte jo bare masse gammel teknologi her. Tenker på det grafiske. selv slik bevegelig bakgrunn er ingen nyhet. husker ikke hvor mange år siden jeg så det sist.

 

Men skal si at det ser bra ut. Mye bedre enn i tidligere ios.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

nei ekspertene har delte oppfatninger, som til en viss grad gjengis over. Dere gjengir også en masse vås som bare en eplefan kunne skrive. kortversjonen: en liten oppgradering, noen nye visuelle effekter og ellers ikke noe å skrive hjem om. men bladfykene rydder som vanlig forsiden og kommer med panegyriske hyldningsdikt til det vanlige reklamepisspreiket, i håp om å få bonusen sin denne uka også

Lenke til kommentar

iOS 7 har også kopiert mye fra jailbreak verdenen. F.eks gyroscop funksjonen som beveger på bakgrunnsbilde har eksistert lenge i cydia. Ellers er notification senteret også blitt mer lik sbsettings, et program som for mange var grunnen til å gjennomføre jailbreake.

 

Hva heter den gyro funksjonen fra cydia?

Lenke til kommentar

Noen som har testet betaen og har sterke anbefalinger om å ikke instalere den på telefonen som brukes til daglig?

jeg har det på min iphone 5 og det går så det suser :p hadde ventet å møte litt flere bugs, men det eneste jeg har merket til nå er at blutetooth ikonet blir litt større og mer blury når den er koblet til noe med bluetooth. Bortsett ifra det så vil jeg si at det virker som om det er ferdigutviklet :)
Lenke til kommentar

jeg har det på min iphone 5 og det går så det suser :p hadde ventet å møte litt flere bugs, men det eneste jeg har merket til nå er at blutetooth ikonet blir litt større og mer blury når den er koblet til noe med bluetooth. Bortsett ifra det så vil jeg si at det virker som om det er ferdigutviklet :)

 

Jeg har også kjørt betaen på min iPhone 4S. Den er blitt vesentlig tregere enn tidligere, men fungerer helt fint. Har opplevd endel bugs, men ingen som er kritiske eller hindrer normal bruk. Regner med at betaen er skreddersydd til iPhone 5, og at optimalisering mot eldre enheter skjer før release.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...