Gå til innhold

Dota 2-spillere oppfører seg bedre etter munnkurv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LoL har da hat munnkurv en stund allerede?

 

Det som er oppsiktsvekkende er nok valve's nærmest vitenskapelige tilnærming til å skaffe informasjon om hvilke virkemidler som faktisk fungerer. Ikke hvorvidt dette har vært implementert i andre titler.

Lenke til kommentar

Har faktisk rapportert eit par stykk etter systemet blei tatt i bruk. Eit par dager seinare har det komt melding ingame om at tiltak har blitt gjort mot spelarar som eg har rapportert inn.

 

Ikkje at det plager meg så særlig om folk skriver / snakker som små drittunger på speed, men hey, om eg kan rapportere dei inn og sørge for at dei mister litt rettigheter ei stund så nøler eg ikkje med det.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor mange russere som raporterer deg fordi du snakker engelsk på Europe west istedenfor russisk så er dette idiotisk. Og når du har 4 dager med munnkurv er det værre enn å være i low priority eller en ren ban for du kan ikke samarbeide og får flere raporter fordi du ikke svarer folk. Har et hat/elsk forhold til denne løsningen. tapt mye spill i det siste fordi folk ikke kan svare..

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor mange russere som raporterer deg fordi du snakker engelsk på Europe west istedenfor russisk så er dette idiotisk.

Det er helt klart problematisk, hvis man får munnkurv for å snakke engelsk på europe west. Har dette faktisk skjedd deg?

 

Lenke til kommentar

Litt off-topic, men.. Det største problemet til Dota 2 er fortsatt etter min mening, at det er utrolig mange leavere. Opplevde det aldri så ille i HoN og LoL. I går kveld spilte jeg 4 kamper, ingen av dem ble spilt ferdig fordi en leavet og så stakk alle.

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Litt off-topic, men.. Det største problemet til Dota 2 er fortsatt etter min mening, at det er utrolig mange leavere. Opplevde det aldri så ille i HoN og LoL. I går kveld spilte jeg 4 kamper, ingen av dem ble spilt ferdig fordi en leavet og så stakk alle.

 

Report dem, da kan de bli utestengt i noen dager, og opptil en uke om det skjer oftere.

Lenke til kommentar

Opplever leavers som et veldig lite problem selv, men rapporterer velvillig dem som fortsetter med andre språk enn engelsk uten en forklaring, hvis jeg ber dem om å prate engelsk(vi satt oss alle i kø på engelsk server, med engelsk språk, med mindre systemet kombinerer folk med forskjellig valgt språk). Er det to kompiser hvor de to prater seg imellom(og forklarer dette/sier ifra) og snakker engelsk med resten, så ser jeg imellom fingra på det. Som regel.

Lenke til kommentar

Rapporter første som stikker fra kampen. I dei aller fleste kamper er det er ingen grunn til å spele vidare 4 vs 5, og resten av laget bør da få stikke i fred og ro.

 

Hva er vitsen med å kaste bort en report på en person som allerede blir straffet med abandon?

Forstår aldri hvorfor folk skal ha meg til å reporte folk som blir straffet uansett, blir for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...