Gå til innhold

Smarttelefon og abonnement til førstegangskjøper. Enkel bruk.


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger en mobil og et abonnement for å komme meg på nett et par ganger til dagen. Bruken vil hovedsakelig bestå i sjekking av e-post og facebook. Ikke veldig omfattende ting med andre ord. Jeg er dog avhengig av et godt mobilkamera i forbindelse med jobb, og har i den anledning sett litt på Sony Xperia V. Er dette et godt valg? Ser etter noe i prisklasse <4000,-.

 

Hva abonnement angår er jeg helt grønn. Jeg ser at man gjerne betaler for et visst antall MB i måneden(?), men er veldig usikker på hvor min begrensede bruk vil ligge. Er heller ikke storforbruker av SMS/MMS eller telefon til vanlig. Har noen et tips her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel de typiske 199-kroners abonnementene som gir mest for pengene, og det er også en grei pakke for de som er usikre på hvor mye de bruker av det forskjellige. Siden du er så usikker vil jeg anbefale deg å kjøpe en telefon uten binding, slik at du kan bytte mellom abonnement og velge det du faktisk trenger. Irriterende å betale dyre dommer for et større abonnement enn du egentlig trenger.

 

De fleste topptelefonene i dag kommer med mulighet for 4G-surfing. Dette er noe du bør se nærmere på før du kjøper, det er vel Telenor som er best her i skrivende stund. (Men styr unna abb. fra Telenor selv, bruk heller ett av søsterselskapene, som f.eks Djuice, som er langt billigere).

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...