Gå til innhold

Spørsmål om Xbox LIVE


Heika98

Anbefalte innlegg

Hei

Bruttern har fått seg Xbox 360. Han lurer på om det går ant å hoppe over den delen hvor man registrerer kreditkort og heller legge inn Xbox live gold kode når man lager en xbox live konto. Har snakka med en komposs som mener det er mulig, så jeg lurer på hvordan. Hadde satt pris på hjelp da Skyrim kode er ubrukelig uten xbox live.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt problemet.

 

Man bare velger å ikke legge inn noe kredittkort og så bruker man et Xbox Live kort man kjøper i butikk.

 

Ser ikke ut som om vi har den muligheten. Skal sjekke det sienere. Virker litt merkelig at det er så enkelt og så har ikke vi sett det.

Lenke til kommentar

Skal ikke være noe problem det, og når du registrerer deg første gang så får du 1mnd gratis live også... Jeg har aldri lagt inn noe kredittkort, det er jo MYE billigere å kjøpe kodekort. I forhold til microsoft så er det jo halv pris hos andre :)

 

Edit, når jeg tenker meg om, så måtte vi kanskje inn med kortopplysninger da guttungen skulle ha live, så da la vi det inn og skrudde automatisk fornyelse AV, og etter gratismåneden så slettet vi kortopplysningene :)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Skal ikke være noe problem det, og når du registrerer deg første gang så får du 1mnd gratis live også... Jeg har aldri lagt inn noe kredittkort, det er jo MYE billigere å kjøpe kodekort. I forhold til microsoft så er det jo halv pris hos andre :)

 

Edit, når jeg tenker meg om, så måtte vi kanskje inn med kortopplysninger da guttungen skulle ha live, så da la vi det inn og skrudde automatisk fornyelse AV, og etter gratismåneden så slettet vi kortopplysningene :)

 

Takk. Skal si det til fattern.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

  1. Kjør/gå til din nærmeste lokale forhanlder som selger LIVE
  2. Kjøp LIVE
  3. Dra hjem
  4. Skru på Xboxen
  5. Trykk på "Redeem"
  6. Skriv inn koden
  7. Aktiver
  8. Enjoy.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...