Gå til innhold

Gamer PC (22-24000) Med tilbehør


Anbefalte innlegg

Hei, trenger litt hjelp til valg av komponenter, PCen skal brukes til gaming, streaming, og videoredigering.

Den må ha stabile temperaturer, fordi den kommer til å bli brukt 8+ timer daglig.

 

Spill jeg kommer til og spille:

Battlefield 3, DayZ, Farcry 3, CS:S, CS:GO og andre spill.

 

Har laget meg en liste som dere kan gå utifra her:

https://prisguiden.no/liste/139738/

 

Er ikke helt sikker på hvilket GTX 680 kort jeg skal velge.

Er Corsair 800D verdt det iforhold til CM HAF X?

H100 eller H100i?

G710+, Razer Blackwidow, eller Corsair Vengeance K60/70/90?

Skal bestille fra Komplett eller Dustinhome :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje noe ala dette?

Er tull å kjøpe så stort kabinett med mindre du faktisk skal vannkjøle skikkelig.

Fractal Design Arc Midi R2 kan du og vannkjøle med 2x240 radiatorer, så det er veldig bra uansett.

 

Har allerede bestemt meg for og ha et Big Tower, da jeg ikke vil ha midi tower, men lurer på om jeg skal velge 800D istedenfor HAF X. Vil ikke ha Radeon kort.

 

 

Bytter du 7970 mot et titan, så er du innenfor budsjettet, og du kommer til å smile mens du spiller ;)

 

Frister veldig med Titan ja :blush:

Lenke til kommentar

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

 

Om du bryr deg veldig om temperaturer, så HAF X.

800D er kun verdt det om du skal ha vannkjøling, da det ikke egner seg spesielt godt til luftkjøling. Fractal Design Arc Midi R2 derimot, fungerer bra til begge deler!

 

Takk for det, da går jeg nok for HAF X, vet du hva som er best av H100 og H100i? :)

 

Har hørt at folk har bøyd hovedkortet fordi Asus GTX 680 er så stort, er dette sant? :S

Endret av FLE7EK
Lenke til kommentar

Hei, trenger litt hjelp til valg av komponenter, PCen skal brukes til gaming, streaming, og videoredigering.

Den må ha stabile temperaturer, fordi den kommer til å bli brukt 8+ timer daglig.

 

Spill jeg kommer til og spille:

Battlefield 3, DayZ, Farcry 3, CS:S, CS:GO og andre spill.

 

Har laget meg en liste som dere kan gå utifra her:

https://prisguiden.no/liste/139738/

 

Er ikke helt sikker på hvilket GTX 680 kort jeg skal velge.

Er Corsair 800D verdt det iforhold til CM HAF X?

H100 eller H100i?

G710+, Razer Blackwidow, eller Corsair Vengeance K60/70/90?

Skal bestille fra Komplett eller Dustinhome :)

 

 

 

 

ville kansje tatt en NZXT Kraken X60 vannkjøler istedenfor

Lenke til kommentar

Visst du kjøper Fractal Design Arc Midi R2 har du kanskje rå til å vannkjøle GPU + CPU! Og da kan det se slik ut :D

(Tok bilde fra EK sin hjemmeside, men det ser ut som det er et arc midi?)

 

Så bra ut det, men kabinettet blir for lite synes jeg desverre :hm:

Lenke til kommentar

Takk for det, da går jeg nok for HAF X, vet du hva som er best av H100 og H100i? :)

 

Har hørt at folk har bøyd hovedkortet fordi Asus GTX 680 er så stort, er dette sant? :S

Ville nokk heller valgt eks; Fractal Design Define XL R2 /Obsidian 800D

Det er mye plastikk på Cm HafX, mere "billig følelse" til tross av prisen.

Lenke til kommentar

Har sett på det ja, problemet er bare at det er VELDIG dårlig kvalitet. :blink:

 

Har hatt det selv en stund, og personlig mener jeg at kvaliteten er ganske god til tross for en del plast. Dersom du bestemmer deg for dette, bestill mørkt kabinett. Jeg bestilte selv hvitt, og har nå byttet det ut til Fractal XL R2. DET kabinettet kan forresten anbefales på det sterkeste. Helt fantastisk.

Lenke til kommentar

Har hatt det selv en stund, og personlig mener jeg at kvaliteten er ganske god til tross for en del plast. Dersom du bestemmer deg for dette, bestill mørkt kabinett. Jeg bestilte selv hvitt, og har nå byttet det ut til Fractal XL R2. DET kabinettet kan forresten anbefales på det sterkeste. Helt fantastisk.

 

Er Fractal XL R2 kabinettet bedre enn HAF X?

 

Trenger forresten fortsatt hjelp til hvilket GTX 680 kort jeg burde velge, fordi har hørt at Asus sitt har bøyd hovedkortet til folk, noen som vet om dette er sant?

Trenger også og vite hvilket tastatur jeg burde velge.

Lenke til kommentar

Er Fractal XL R2 kabinettet bedre enn HAF X?

 

Trenger forresten fortsatt hjelp til hvilket GTX 680 kort jeg burde velge, fordi har hørt at Asus sitt har bøyd hovedkortet til folk, noen som vet om dette er sant?

Trenger også og vite hvilket tastatur jeg burde velge.

 

HAF X har bedre luftgjennomstrømning. Du burde IKKE kjøpte 680. Kjøp mye heller 670 og overklokk. Det vil da gi like god ytelse, også bedre enn stock 680.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...