Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

sleeve gastrectomi/slankeoperasjon


andro81

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare kjennskap til en i familien som var svært stor, omtrent 180cm, veide nesten 200kg.

etter operasjonen ble han fryktelig tynn, veide nesten ingenting, og var gjerne mett etter en veldig liten porsjon mat.

 

Fra hva jeg har hørt er det bare tilgjengelig for mennesker som er dødelig overvektige, da det kan være en farlig operasjon, kan sikkert forhøre deg med lege da.

Lenke til kommentar

Lite vits å ta slankeoperasjon når årsaken er at du er for lat til å gå ned i vekt med endring i kosthold/trening. Du vil bare gå opp igjen det du slanket deg av operasjonen, tid og penger tapt. Gjør som alle andre å få den feite ræva di opp av sofaen, og begynn å trene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lite vits å ta slankeoperasjon når årsaken er at du er for lat til å gå ned i vekt med endring i kosthold/trening. Du vil bare gå opp igjen det du slanket deg av operasjonen, tid og penger tapt. Gjør som alle andre å få den feite ræva di opp av sofaen, og begynn å trene!

Din frekke faen, du vet ingenting om hva trådstarter har prøvd og ikke. For alt det du vet har vedkommende slitt og strevd og aner ikke sin arme råd lengre for hvordan han skal bli kvitt flere kilo.

 

Til trådstarters problem: Du får ikke slankeoperasjon om du veier så lite.

Endret av Mr. Krangle
Lenke til kommentar

Trådstarter har OBVIOUSLY ikke prøvd hardt nok. I 99% av tilfellene er det så enkelt: Spis mindre enn du forbruker av kalorier i løpet av en dag.

Det vet du ingenting om siden du ikke kjenner han. Det er svært kjent at man ofte kan treffe platåer hvor vekten ikke rikker seg uansett hva man gjør.

 

Uansett, trådstarter ønsker å få høre andres erfaringer rundt det å ta slankeoperasjon, ikke hvor lat han er.

Lenke til kommentar

takk for gode svar av deg storkman.. Du høres glup ut..

Og til din intr å vite så har jeg gått ned over 40 kg allerede. så jeg prøver ja..

men jeg kunne tenkt meg å prøvd det her for å få bort resten..

ville bare vite om noen hadde erfaringer jeg..

ang smerte etterpå osv..

Lenke til kommentar

takk for gode svar av deg storkman.. Du høres glup ut..

Og til din intr å vite så har jeg gått ned over 40 kg allerede. så jeg prøver ja..

men jeg kunne tenkt meg å prøvd det her for å få bort resten..

ville bare vite om noen hadde erfaringer jeg..

ang smerte etterpå osv..

 

Bare hyggelig. Jeg vet hva jeg snakker om når det kommer til dette ja. Gratulerer med å ha gått ned 40kg, da har du gjort det samme som tusenvis av andre nordmenn har gjort før deg. Så får du fortsette med det til du når målet ditt, slik som de også gjorde. Det fins ingen snarveier.

Endret av Storkman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

takk for gode svar av deg storkman.. Du høres glup ut..

Og til din intr å vite så har jeg gått ned over 40 kg allerede. så jeg prøver ja..

men jeg kunne tenkt meg å prøvd det her for å få bort resten..

ville bare vite om noen hadde erfaringer jeg..

ang smerte etterpå osv..

Det er ikke verdt det.

 

Slankeoperasjon forandrer hverdagen din resten av livet

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...