Gå til innhold

Nå kan du planlegge ditt digitale liv etter døden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å sende mailer og gjøre byttehandler på nett lenge etter min død.

 

Dersom jeg får en stor nok formue blir det nok bestilt pizza til mine barn et par ganger å året også, fram til mine pre-paid kredittkort er tomme.

 

Jeg skal "leve videre" som parasitter i digitale objekter koblet til nettet, kodet for å surfe nettet og gjøre oppgaver for å trolle de gjenlevende og glede mine barn.

 

Google kan bare gå hjem og legge seg XD

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Og nøyaktig hvordan skal Google få vite om at man dør?

 

Er det basert på for mange måneders inaktivitet, isåfall vil man leve litt i redsel for å miste sine Google-kontoer om man ikke er aktiv nok, eller om man foretar jordomseiling, eller hva det måtte være.

Lenke til kommentar

Og nøyaktig hvordan skal Google få vite om at man dør?

 

Er det basert på for mange måneders inaktivitet, isåfall vil man leve litt i redsel for å miste sine Google-kontoer om man ikke er aktiv nok, eller om man foretar jordomseiling, eller hva det måtte være.

 

Dette er ganske godt forklart i artikkelen, både hvordan de "vet at du dør" og hvordan det hinder at det slettes uten videre.

 

AtW

Lenke til kommentar

Kult. Endelig kan vi begynne å planlegge etter døden hendelser. Stort pluss i boken :) Spørsmålet er om det betyr så mye for deg å planlegge noe som helst etter du er død, men vi alle liker å tro det så lenge vi er i live.

 

Spørsmålet blir da om du tror at verden går videre uten deg, eller om den opphører med deg.

 

Paralelle univers teorien noen? Den er skremmende, dette er bare som å gå til bestemor sitt te party.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...