Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjærlighetssorg... det gjør så vondt


Anbefalte innlegg

For et halvt år siden valgte jeg og min kjære å bryte ut av et forhold som hadde vart i over 5 år.. Jeg trodde heletiden at vi skulle finne tilbake til hverandre siden der enda vår følelser der. Men for ca 3 uker siden innledet han ett forhold til ei annen på en annen kant av landet :(

Vi har et barn sammen som han ikke får lov til å ha alene i følge bv... så vi henger sammen en del.. Nå i helgen har han funnet ut at han skal komme til oss å sove over selv om han bare bor 15 min vekke. ja jeg vet jeg burde stoppe det, men klarer det ikke pga så mangen følelser... :(

Til dagligt sender vi mellom 20 og 30 sms er og snakker i hvertfall 30 min på tlf... d vi snakker om handler nesten aldri om ungen vår... å når vi er sammen føler jeg at vi fremdeles er ett par.. det eneste vi ikke gjør er sexuelle ting.

Jeg måtte bare dele dette med noen før jeg blir helt gal :,( noen som har noe tips å komme med??? :eek:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor valgte du å bryte forholdet?

vi valgte å bryte det pga en del uenigheter som vi har fikset opp i nå.. va egentligt bare baggatell ting om at vi aldri ville bli god nok for den andre

 

En som har sittet i fengsel og forlatt deg for en annen... tro meg, du kan gjøre det mye bedre.

Ja jeg vet det... mn er han jeg elsker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...