Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med forlovet veninne med barn


Anbefalte innlegg

Er egentlig er moralsk person,som har valgt venner oppgjennom tidene,ettersom måten dem har behandla jenter på. Jeg er oppvokst med å behandle det motsatte kjønn som det mest dyrebare i verden,med respekt og

lojalitet og med trofasthet.Oppigjennom har jeg selv KUN møtt de verste av de verste jentene, som er det motsatte av lojal og trofast,og som ligger og hopper rundt som om å skifte truser... Har med dette,selvom,beholdt respekten for dem,og synet på dem..det med å være trofast og lojal mot dem,behandle dem som gudegaven dem e er her på jorden .Inntil for en stund siden... Det som forandra seg,er at jeg ikke for lenge siden hadde besøk av en veninne jeg har kjent lenge..hu har type(forlovede og 2 barn)..der det ikke går noe særlig bra i forholdet dems,og er ifølge hu,over i hennes hodet. Under besøket,hadde vi oss to sifra ganger iløpet av noen få dager..det verste er,jeg har verken dårlig samvittighet eller noe...til tider mens vi holdt på,ble det extra opphissende tenke på hu had type hjemme,og jeg kjørte hu extra hardt da..

Jeg undrer på,hva som kan ha skjedd meg med,siden jeg i det hele tatt var helt fullt med på notene... og ikke gremmes eller angrer på noenting...

Har vel kanskje brutt en av bibelens 10 bud å...

 

Er det moralsk gale, ha seg med en forlovet ung kvinne med barn, når hu

er over med forholdet dems...mn pga praktiske årsaker ikke har heve han utav hus enda...

 

Om noen vil kjefte på meg,...setter jeg pris på det å

 

Mvh Anonym,Tromsø Anonym poster: 5a91289d6a63d3907a2e81daca918c08

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva 'whiteknighting' er,men,var absolutt ikke i tankene ha noen form for fysisk kontakt med henne...jeg er kjempeglad i hu,hu er verdens snilleste og godeste,og jeg elsker seff hennes unger nesten like høyt som min egen...men,..så skjedde det bare..og når det først skjedde..ble det gående over noen dager...

Lenke til kommentar

Man oppfører seg ikke "som en mann" ved å la seg styre av egne ønsker/behov og drive rundt på forlovede jenter. Det er hunder og andre dyr som bare følger lystene sine. Man oppfører seg "som en mann" når man tenker før man handler og tar hensyn til andre. F.eks. til han som fortsatt var forlovet med denne jenta - og til jenta selv, som bør få dårlig samvittighet.

 

Det riktige her ville være å avvente. Sier hun at hun vil slå opp? Ja, da venter du til hun faktisk gjør det. Det du har gjort nå, er å medvirke til utroskap. Og at hun faktisk ikke har slått opp, betyr en ting til: Slik du har oppført deg nå, har du kanskje ødelagt en liten familie som kanskje kunne fungert godt.

 

Hør på denne fyren.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja, helt enig at det riktige ville være å avvente... men det bare skjedde,og fort..like mye min feil,men ikke

lett tenke 'riktig' når parten begynner forføre..(ikke noen unnskyldning).. men forholdet var så godt som over, med vet en burdte ha ventet ja... har iallefall i dette tilfelle ikke ødelagt en liten familie,som verken har fungert eller vil kunne gjøre det... selvom det høres rart ut,er jeg faktiskt utav den skikkelige typen menn,som overrasker med blomster,gaver,husker viktige dager,har ungetekke og elsker barn,og behandler kvinner slik dem burdte...har alltid vært lojal og trofast...så skjer dette.. og her svikta det gitt..

 

var ingen intensjon legge meg etter hu...iallefall ikke når hu har type og unger.. når det gjelder mennesker og dyr, er eneste forskjellen at i de fleste dyrenes eksempler ,er dem mer oppegående og bedre enn mennesket selv... dyr kan elske uendelig,som hunder...gi uendelig kjærlighet og lojalitet... finnes ikke den ondskapen i dem som i oss... de er noe dyr sexuelt...det skjønner jeg dem fleste menn som kvinner er å...der er vi nok like

Lenke til kommentar
Slik du har oppført deg nå, har du kanskje ødelagt en liten familie som kanskje kunne fungert godt.

Stort sett enig i det du sier. men er litt skeptisk til at du gir ham såpass mye av skylden. Skal jeg gå rundt og forvente at det finnes skumle folk der ute som vil klare å forføre kjæresten min til sex? Er ikke det litt nedlatende a?

Lenke til kommentar

Slik du har oppført deg nå, har du kanskje ødelagt en liten familie som kanskje kunne fungert godt.

Det er trossalt hun som har en reell forpliktelse, ikke han, dog har han jo selvfølgelig et etisk ansvar.

 

Dersom han forførte hun kunne hun ha sagt nei hele tiden. Før samleie, under samleie, og før de minst 9 andre samleiene. Dersom hun forførte han så har han hatt et etisk ansvar - men det er like fullt hun som har vært utro mot sin mann og tatt intiativet til dette.

 

Det er hun som har hovedansvaret her, ikke han. Det er hun som potensielt har ødelagt en familie.

Endret av exonum
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kjefte, men tenk hvis det var deg. Du var forlovet med 2 barn. Det meste gikk jævlig, og plutselig finner du ut at samboern din knuller en fyr bak din rygg.. Altså, jeg blir faen ma sjalu hvis dama mi bare klemmer andre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har kjent henne lenge og er fult klar over hennes situvasjon , Det er like mye dårlig gjort av deg som det er av hun. du kan nok regne med en god del bråk når dette blir funnet ut av han.

 

Men det og behandle jenter som ikke fortjner respekt med respekt viser at du er en tøffel uansett åssen forhold du har med kvinner.

 

Om hu bruker deg som en sexting eller om det er noe mer mellom dere vet man aldri, Men dette er ikke noe annet en galt men igjen så hadde nok mange gjort akkurat det samme. Idiotisk og være utro men heller bedre og gjøre seg ferdig med et forhold for så og finne ny "sexpartner" rett etterpå for det og vite at noen er utro mot deg er jævelig vondt mildt sagt. Syntes dette er dårlig gjort men siden vi mennesker er skapt for og ha sex og reproduksjon som alle andre vesner skal det godt til og si og nei.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Har hovedpersonen kjæreste eller er i forhold? Nei.

Har jenta kjæreste eller er i forhold? Ja.

 

Hvem er det da som besitter ansvaret i utroskap? Jenta.

 

Nyt livet og ikke tenk så mye på det. Om forholdet deres går til grunne, er det ikke din skyld, men de to som er i forholdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har hovedpersonen kjæreste eller er i forhold? Nei.

Har jenta kjæreste eller er i forhold? Ja.

 

Hvem er det da som besitter ansvaret i utroskap? Jenta.

 

Nyt livet og ikke tenk så mye på det. Om forholdet deres går til grunne, er det ikke din skyld, men de to som er i forholdet.

Jeg føler det krever litt nyansering. Trådstarter ser ut til å ha hatt et unikt forhold til damen, og visste at ekteskapet/forholdet hennes gikk dårlig. Dette er ikke nødvendigvis noe "vanlige folk" ville klart å gjøre, og jeg synes ikke han kan fullstendig fraskrives alt ansvaret.

Lenke til kommentar

Jeg føler det krever litt nyansering. Trådstarter ser ut til å ha hatt et unikt forhold til damen, og visste at ekteskapet/forholdet hennes gikk dårlig. Dette er ikke nødvendigvis noe "vanlige folk" ville klart å gjøre, og jeg synes ikke han kan fullstendig fraskrives alt ansvaret.

 

Jeg tar selvsagt ansvar. Og,jeg angrer faktiskt ikke. jeg har kanskje blitt umoralsk med årene, kanskje fordi mine tidligere kjærester har vært såstrøkne og vist seg være løse,og logge med alt og alle...

til og med når jeg var sammen med dem bak ryggen min... for ja,jeg vet hvordan det er å elske noen høyere enn det skulle vært tillatt her i verden å elske noen,for så å fått vite at dama har loggi rundt...det ønsker jeg ikke min verste fiende... men her, er i forholdet hennes,2 som ikke går sammen lengre..gnisten og alt er bortevekk,og dt er ikke noe jeg har vært delaktig i... det er praktiske ting som gjør hu ikke har gått fra han enda.. det viser seg,etter å ha snakka med hu,hu ikke angrer noenting,og vil møte meg igjen snart...

 

Jeg ønsker egentlig bare finne utav,hva som har hendt meg,siden jeg lot meg rive med.. mitt normale 'jeg' hadde aldri gjort det.. men svaret ligger vel i jentene oppigjennom som har herdet og forandret meg..

 

uansett,skjønner jeg har gjort noe jeg ikke burde...føler meg slem,ond og som et dårlig menneske... sånn...for etpar sekunder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...