Gå til innhold

Nå er den imponerende bevegelsessensoren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du velger at den skal sendes til Norge, koster den plutselig 99,99 amerikanske dollar, og får en fraktpris på 11,99 dollar.

 

I tillegg kommer en avgift for forenklet tollbehandling og moms for varen og frakten. Før du kan plassere Leap Motion Controller på pulten din må du altså ut med totalt 930 kroner.

 

 

 

Stemmer virkelig dette? Som jeg forstår legger de til norsk moms på varen før du kjøper (derav ekstra 20$ -> 25%), da fritas vel varen for moms når den blir importert? Eller er det slika at vi da må betale over 50% moms sammenlagt?

 

 

Kilde:https://forums.leapmotion.com/archive/index.php/t-856.html

Endret av Ozwald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Om du velger at den skal sendes til Norge, koster den plutselig 99,99 amerikanske dollar, og får en fraktpris på 11,99 dollar.I tillegg kommer en avgift for forenklet tollbehandling og moms for varen og frakten. Før du kan plassere Leap Motion Controller på pulten din må du altså ut med totalt 930 kroner.
Stemmer virkelig dette? Som jeg forstår legger de til norsk moms på varen før du kjøper (derav ekstra 20$ -> 25%), da fritas vel varen for moms når den blir importert? Eller er det slika at vi da må betale over 50% moms sammenlagt?Kilde:https://forums.leapmotion.com/archive/index.php/t-856.html

 

Antar at de har inkludert moms, men man må fortsatt betale fortollings-gebyr, tror jeg ;) Regnestykke: 79,99/100*125 = 99,9875 ;)

Lenke til kommentar

det er nok ikke lenge før vi sitter og veiver til tv'en nei,

men det gjenstår å se hvem som løser dette "godt nok", raskest, og får volum. man må ha muskler for å dra igang det, og da snakker vi google, apple, intel, microsoft? samsung kan vi avskrive, for de har produsert tv i årevis uten å ha kommet seg særlig videre.

 

Lenke til kommentar

Kva bruksområde har denne? Anna enn veldig simple spel og å snurre på grafikk.

 

Kan tenke meg at man kan utnytte Windows 8 fullt ut med ein slik, i staden for å kjøpe ein touchskjerm. Ellers er den vel berre "kjekk å ha".

Endret av tabbeber
Lenke til kommentar
Om du velger at den skal sendes til Norge, koster den plutselig 99,99 amerikanske dollar, og får en fraktpris på 11,99 dollar.I tillegg kommer en avgift for forenklet tollbehandling og moms for varen og frakten. Før du kan plassere Leap Motion Controller på pulten din må du altså ut med totalt 930 kroner.
Stemmer virkelig dette? Som jeg forstår legger de til norsk moms på varen før du kjøper (derav ekstra 20$ -> 25%), da fritas vel varen for moms når den blir importert? Eller er det slika at vi da må betale over 50% moms sammenlagt?Kilde:https://forums.leapmotion.com/archive/index.php/t-856.html
Antar at de har inkludert moms, men man må fortsatt betale fortollings-gebyr, tror jeg ;) Regnestykke: 79,99/100*125 = 99,9875 ;)

 

Nettopp, så da blir total kostnadden på produktet 112 USD -> 650 kr inkl. moms. + fortollingsgebyr. I artikkelen står det at totalen blir 930kr, men jeg tviler på at fortollingsgebyret er 300kr..

Lenke til kommentar

Antar at de har inkludert moms, men man må fortsatt betale fortollings-gebyr, tror jeg ;) Regnestykke: 79,99/100*125 = 99,9875 ;)

Enda enklere måte å regne mva på: 79,99*1,25 ;)

 

Ser at det ikke er så mange muligheter med LEAP enda, men håper det kommer seg fremover! Finner dog ikke så mye om hvordan man spiller FPS spill med LEAP, noen som vet? Er Half Life 2 kompatibel med LEAP helt uten videre, eller følger det med støtte i LEAP klienten? Kunne godt tenke meg å prøve FPS spill på den måten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...