Gå til innhold

Annbefalt program for spyware etc.?


Anbefalte innlegg

Jeg var litt inne i dette før og er vel en "gammel" datamann som for tiden bruker mer av tiden på foto og redigering av bilder etc. samt andre ting.

 

Før så husker jeg at man nermest var teut hvis man ikke hadde obligatoriske programmer som SpyBot og et antivirusprogram med brannmur etc. En såkalt register cleaner var heller ikke dumt å ha.

 

Men hva er det som er "the shit" i dag med tanke på programmer som fjerner spyware og det som måtte være av ulumskheter?

 

Hvilket program annbefales som register cleaner?

 

Jeg har allerede Nyeste Noston Internet Security, så jeg er beskyttet mot virus og inntrengere.

 

Finnes det også et program som "tuner" pc'en ved at det endrer diverse verdier i systemet?

 

Må jeg ha et program til hver av tingene, eller får man kjøpt en alt-i-ett løsning som fikser alt på en like god måte?

 

Det som er viktig er dog at programmene fjerner det som måtte være av ulumskheter. Litt kjipt og måtte laste ned et gratisprogram for å fjerne et bestemt problem fordi kjøpeprogrammet ikke klarte å fjerne det.

 

Så.. hva er det som gjelder i dag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du går for et gratis program er det beste og tryggeste du kommer over Ad-Aware, men det er ikke til å anbefale. Det jeg heller anbefaler er den nyeste versjonen av Norton360, som er en alt-i-ett løsning. Den nyeste versjonen av Norton Internet Security som du har, gir god beskyttelse. Dersom det ikke er lenge til abonnomentet går ut, bør du beholde den frem til det går ut, og deretter bytte til Norton360. Det som er pluss med Norton360 er at det er alt-i-ett løsning, og gir den beskyttelsen Norton Internet Security gir, pluss et par flere (beskyttelse av bilder, musikk og filer med backup, holder PC'en innstilt, kjører prosesser raskere og gir bedre ytelse). F-Secure Internet Securityer heller ikke så verst. Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...