Gå til innhold

Dette Android-tastaturet lar deg skrive uten å løfte fingeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Joda, sikkert fine greier. Er bare nesten i midten av femtiåra, og den derre forp.lte videoen, kunne like gjerne vært satt ned til overlydshastighet - likevel hadde jeg ikke fått med meg tricksene

 

Velkommen til fremtiden, pencilcase

 

:green:

Lenke til kommentar

For å ta dette videre ot: begynner å få fnatt av den type "musikk" som blir brukt i disse programvare / web service / mobil-demoer, hvorfor i h* bruker de samme type irriterende, ADHD lydbilde?

 

Ellers er jeg fornøyd med Perfect Keyboard Pro som jeg bruker, har testet Swiftkey ved flere anledninger, virker ok, men nettverkstilgang er nono for min del.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Oppdaterte SwiftKey i morges, og prøvde aktivere SwiftKey Flow. Det føles som om jeg allerede skriver fortere med denne metoden enn med vanlig SwiftKey tasting. Foreløpig er det tidlig å si om det er en illusjon, eller om det faktisk går fortere. Fordelen med vanlig SwiftKey er jo at jeg som regel kun trenger skrive 1-3 bokstaver av et ord før den gjetter hva jeg vil ha.

Lenke til kommentar

Var veldig fornøyd med SwiftKey i "gamledager" men syns ikke de har vært så flinke til å fornye seg. De fleste telefonene som blir lansert i dag har høyere oppløsning enn gamle 800x640 og da blir tre rader med knapper litt snaut.

 

Jeg syns relativt nye Kii keyboard virker som et bedre og mer spennende alternativ. Her kan man få SEKS rader med taster (tall, tre rader med bokstaver, spesialtegn og piltaster) perfekt for bl.a. Note 2 og andre mobiler med stor skjerm, norsk og custom ordliste, swyping ++

 

 

Har bare testa det i noen dager men det virker bra.

Endret av MartinGM
Lenke til kommentar

Er det noe poeng og bytte til denne om man allerede har Swype? Mener dere denne er bedre? Eneste denne har såvidt jeg kan se som mangler på Swype er at man slipper og løfte fingeren mellom ord, men akkurat det ser jeg ikke på som noen større manøver enn det og swype nedom space

Lenke til kommentar

Med denne oppdateringen nermer Swiftkey seg perfeksjon. Flow bryr jeg meg ikke om, jeg skriver fort og trenger ikke se på tastaturet hele tiden når jeg skriver. Swiftkey sin prediction er helt fantastisk og man lærer den opp etter sms\fb\gmail.

 

Det beste fra siste oppdatering er at predictions er aktivert i så og si alle tekstfelt (foruten bl.a. passord felt), noe some var plagsomt når det manglet tidligere.

 

Tablet versjonen er ikke like imponerende, men det er vel helst formfaktoren til tableten sin feil ;)

Lenke til kommentar

har brukt Swiftkey siden Htc Hero. Har brukt Swiftkey flow siden den kom i beta i fjor en gang. Den har bare blitt bedre og bedre. Flow er ikke helt på plass enda, men funker som oftest.

 

En av det beste med swiftkey er at man ikke trenger å veksle mellom norsk og engelsk språk. Det skjønner den automatisk.

Lenke til kommentar

Er det ikke den samme funksjon som finnes i Samsung galaxy note 2? (Sikkert på s3 også). Jeg har hvertfall swiftkey lignende funksjon på nyeste oppdatering der jeg får ordforslag i farten slik at jeg slipper å skrive hele ordet. Så ikke noen grunn til å bruke penger på swiftkey akkurat?

 

Nei, det kommer an på øye som ser. Jeg har også en sykkel ståendes, men jeg tviler på Thor Hushovd hadde tatt til takke med den. Du skjønner sikkert hvor jeg vil hen,hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...

En fordel med Swype foran resten, er at du kan sette det til ikke å legge inn mellomrom automatisk etter ord. Det gjør det mulig å skrive sammensatte ord, som norsk er fullt av, som ofte ikke finnes i ordboken.

 

Eksempel: Nordstrandshøgde, Nesoddtangen, kjempefin, kaffemaskin, osv.

 

Om noen finner ut om det lar seg gjøre med standard tastatur, Samsungs eget, Swiftkey eller andre, så vennligst meld.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...