Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp og tips til trimming av 125cc(Derbi senda baja 125)


magnusenl

Anbefalte innlegg

Hei, jeg eier en Derbi senda baja 125 sm (2011) som jeg gjerne skulle "piffet opp" litt. Den er helt original nå.

 

Jeg har ikke tenkt å blodtrimme den, men noen lettere oppgraderinger som ikke er alt for ulovlig :)

 

Det jeg kom fram til var å sette i en større dyse og en ny potte(evntuelt effektanlegg) på den.

Det er en Dekni PZ26 fester forgasser i den.

 

Potte: http://www.ebay.com/...8525a94&vxp=mtr

 

Vil dette ha en effekt på hk og er det verdt det?

 

Jeg har ikke helt forstått det med katalysator, noen sier at det har en stor effekt-økning. Men jeg finner ikke noen steder som tilsier at denne sykkelen har katalysator i det hele tatt...

 

Jeg sliter med å finne en nettside som selger deler til både sykkelen og motoren, noen som kan hjelpe meg her? (speedoptions og mopedportalen har fint lite :/) Jeg har funnet litt på ebay, men ikke stort..

 

Føl dere fri til å diskutere det meste i denne "topic'en", men gjør det med omtanke og ikke useriøst eller helt off-topic..

post-295235-0-82752600-1361402639_thumb.jpg

post-295235-0-01248000-1361402675_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

effektanlegg, da må du ha ny dyse+alle plomberinger må fjernes ;)

 

ser du har 4.takter så da kan du egentlig bare glemme å trimme, kanskje det er noen plomberinger du kan fjerne men thats it :)

kanskje du kan kjøpe sylinder med mer volum men det er svindyrt...

 

hmm, den fra G.P.R er vel bare lyddemper, men turbokit'en er vel effektanlegg, der står det at det er et lovlig "erstatningsanlegg"??

 

Jeg tror det er plombering i lyddemperen, så jeg får se hva jeg får ut av å bytte den:) Dyse får jeg alltids satt i..

 

Jeg kommer ikke til å bytte sylinder...

 

Sweet sykkel du har der, magnusenl!

 

Dessverre er trimming av sykler ulovlig, og det er dermed ikke lov å diskutere det på dette forumet.

Anbefaler deg derfor å ta turen innom Mopedportalen :)

 

Okei, ser mer etter "lovlig" trimming hvis jeg får kalle det det^^ Som lovlig erstatnings-anlegg osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...