Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penis hovner opp


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har litt trang forhud så mesteparten av livet har jeg runket på en litt spesiell måte. Etter noe googling og et lite besøk hos legen fant jeg ut at jeg skulle begynne å tøye veslekaren noen ganger om dagen. Jeg har merket store framskritt på den siste tiden etter jeg begynte å tøye.

 

Grunnen til at jeg søkte legehjelp var fordi det begynte å bli noe komplikasjoner med veslekaren. Måten jeg har brukt å runke på har tydeligvis ikke vert så bra og har blitt anbefalt å gjøre det på vanlig måte ved å trekke forhuden ned under penishode og opp igjen.

 

Jeg får forhuden nesten over hode i erigert tilstand nå og helt bak i slapp.

Så har det seg altså sånn at penisen / huden blir alltid hoven etter jeg har runket. Det har jeg ikke opplevd før, men jeg regner med det har noe med at jeg er så tørr når jeg runker / kanskje jeg drar den litt lengre enn den har godt av?

 

Noen som har vert borti det samme? Burde jeg kontakte urolog eller noe for det? Er jomfru så det er ikke noe sykdommer eller noe slikt:-)

 

Anonym poster: 4abf9a92ed1f180ebd5f5114ebd8530f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn av meg hadde samme problem. Det endte med at han fikk infeksjon og ble omskåret. Jeg vet ikke om det er så alvorlig for deg, men uansett ville jeg oppsøkt lege.

 

Bare så det er sagt så har jeg ikke hørt noen klager etter at han ble omskåret så det er ingenting å være redd for ;)

Lenke til kommentar

Hadde trang forhud før selv, vurderte opprasjon, men etter noen uker med tøying i badekaret et par ganger i uken ble det bra.

Noen uker med tøying? Det var ikke store greiene..

Brukte du noe kortisonsalve?

Legen mistenkte at det var penisstrengen min som var litt for kort og nølte ikke med å kontakte urolog for en operasjon på å kutte penisstrengen. Jeg var veldig skeptisk til dette men jeg godtok uansett legens råd og venter fortsatt på innkalling til urologen.

 

Det er ikke så gale nå som da jeg først bestemte meg for å ta tak i problemet og jeg nærmer meg fort målet tror jeg:)

 

Takk for svar, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...