Gå til innhold

– Halo-spillene kommer ikke til Steam (Mac, Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal være helt ærlig, så hadde jeg nok i hvert fall kjøpt combat evolved på steam hvis det ble utgitt der, bare for nostalgien :) (selv om man har det fra før til xbox'n). Har gått helt tilbake til gaming på pc igjen, orker ikke kjøret på konsoll lenger, vil ha skikkelig mus og tastatur, gjorde et hav av forskjell i bf3 og andre shooters (og liker AC3 bedre på pc enn jeg gjorde med de foregående på ps3, selv om de var bra storymessig, savnet jeg "edgen" jeg føler mus/tast gir).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er for dårlig!Hei! Microsoft! Slutt å holde tilbake "supersoldat-i-powersuit"-spillet deres! Det er et unikt konsept og utrolig spennende!

 

Microsoft vil ikke lykkes på pc, og de vil ikke at pc spillere skal få gode spill, de vil at alle skal spille på xbox og betale månedlig for live. I tillegg begynner de å intergrere windows market i windows 8. Personlig er jeg enig med Gabe Newell ang. dette.

 

Håper Linux blir et fint alternativ. Kanskje Valve kan kjøpe dem etterhvert eller noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Microsoft vil ikke lykkes på pc, og de vil ikke at pc spillere skal få gode spill, de vil at alle skal spille på xbox og betale månedlig for live. I tillegg begynner de å intergrere windows market i windows 8. Personlig er jeg enig med Gabe Newell ang. dette.

 

Håper Linux blir et fint alternativ. Kanskje Valve kan kjøpe dem etterhvert eller noe.

Sjansen er vel større for at Microsoft kjøper Valve. Du kan ikke "kjøpe" Linux, det er åpen kildekode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sjansen er vel større for at Microsoft kjøper Valve. Du kan ikke "kjøpe" Linux, det er åpen kildekode.

 

Microsoft blir nok aldri å kjøpe Valve. Helt annen jobbstruktur og satsingsområde. I tillegg tjener Valve sinnsykt mye penger, og kan bli større en microsoft selv en gang, hvis de jobber hardt. Det er ikke umulig. Ser ingen grunn valve skulle ønske å bli kjøpt, eller et scenario der de må legge seg ut for salg.

 

Ang. linux så kan de vel ansette utviklerne og lage et steam operativsystem eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...