Gå til innhold

Netflix - "Recommendations"-utfordring


IceBlitz

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har forsøkt å Google dette men finner ikke noen klare svar.

 

Problemet mitt med Netflix er at de har ikke en knapp som typisk heter og har følgende funksjon "Har sett den, vis meg noe nytt".

 

Det som er så irriterende er at jeg nesten har sett alt på forsiden til Netflix, mesteparten før jeg fikk Netflix. Eksempelvis, gode filmer som "Taken", Matrix osv vises på forsiden, men disse har jeg sett før jeg fikk Netflix og jeg har gitt dem topp vurdering på Netflix.

 

Alikevel bare er dem der og jeg blir sjelden anbefalt nytt interessant innhold for alt jeg har sett som er der tar opp plassen til eventuelt nytt materiale.

 

Jeg tør heller ikke trykke på "Ikke interessert"-knappen da jeg er redd for at denne ødelegger mine vurderinger og derav også de gode anbefalingene jeg nå får pga vurderingene.

 

Noen forslag til hvordan denne utfordringen kan løses? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men kødder ikke det til anbefalingene?

 

Hvis du trykker "Ikke interessert" på feks Transformers fordi du har sett den, men alikevel likte den; tolker Netflix det som at du ikke liker slike filmer da kanskje?

 

Jo, det stemmer! Så det er jo selvfølgelig kjipt, men jeg tror ikke det finnes en løsning slik du ønsker det. Prøvde å søke litt jeg og, men uten noen veldig gode resultater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...