Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2012 - Luke 20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål 2 er litt vanskelig siden det er forskjellige meninger angående dette, hvis man leser Akam sin test av spesifikke kamera kan man bli litt forvirret siden det er litt feilaktige opplysninger der.

 

Informasjonen som står i testen er riktig, men leser man litt fort kan man misforstå. Det må man i så fall ta på egen kappe.

Lenke til kommentar

Informasjonen som står i testen er riktig, men leser man litt fort kan man misforstå. Det må man i så fall ta på egen kappe.

 

Ser at det er flere som skriver en annen blenderverdi en det jeg nevnte i PM'en til deg, og at riktig blenderverdier også er oppført hos andre nettsteder.

 

Jeg får ta på min egen kappe at jeg leste feil reviews :)

 

De som er anale angående at cropfaktorer skal regnes med i opplyste blendertall får være det så mye de vil, og heller la være å svare på oppgaven. ;)

 

Var det et motsvar til mitt innlegg er du lang ute på bærtur :)

Lenke til kommentar

Vanskelige spørsmål dere har i forhold til de andre kalenderne i nettverket :p Får satse på at det gjør vinnersjansene mine større :)

 

Jøss, har de SÅ enkle pusespørsmål altså? Vel, vi har smartere lesere og må da også ha vanskeligere spørsmål. Bare logisk det, for ikke å snakke om rettferdig. :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...