Gå til innhold

Anmeldelse: Ben 10: Omniverse (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wii U sliter virkelig med killer titler...

 

Den kommentaren hadde hatt noe for seg om den hadde kommet på en av de titlene som faktisk skal være en stor tittel - som Zombi U eller Mario (gitt at de hadde scoret dårlig, som de har gjort noen steder). Her er den bare helt malplassert. Som du sikkert vet, så har alle plattformer - inkludert din kjære 360 - hauger av dårlige spill. Det betyr ikke at de ikke også har gode spill, og det er tross alt det som teller.

 

Fint hvis du slutter trollingen din i fremtiden slik at det går an å ha seriøse diskusjoner uten klovner her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Wii U sliter virkelig med killer titler...
Den kommentaren hadde hatt noe for seg om den hadde kommet på en av de titlene som faktisk skal være en stor tittel - som Zombi U eller Mario (gitt at de hadde scoret dårlig, som de har gjort noen steder). Her er den bare helt malplassert. Som du sikkert vet, så har alle plattformer - inkludert din kjære 360 - hauger av dårlige spill. Det betyr ikke at de ikke også har gode spill, og det er tross alt det som teller.Fint hvis du slutter trollingen din i fremtiden slik at det går an å ha seriøse diskusjoner uten klovner her inne.

 

http://www.metacritic.com/browse/games/score/metascore/all/wii-u?sort=desc -- impressive

 

Lenke til kommentar

 

Hvem sa at det var impressive? Mitt poeng er bare at alle plattformer har shovelware, så også Wii U. Hvis man ønsker å lage et poeng rundt at en plattform sliter med "killer-software" så er det ikke noe vits å påpeke at plattformen har dårlige titler, for det har alle plattformer. Da må han heller, slik vel du forsøker, påpeke at den mangler gode titler. Om den debatten hører hjemme her er dog en annen sak.

Lenke til kommentar
Hvem sa at det var impressive? Mitt poeng er bare at alle plattformer har shovelware, så også Wii U. Hvis man ønsker å lage et poeng rundt at en plattform sliter med "killer-software" så er det ikke noe vits å påpeke at plattformen har dårlige titler, for det har alle plattformer. Da må han heller, slik vel du forsøker, påpeke at den mangler gode titler. Om den debatten hører hjemme her er dog en annen sak.

 

Jada ser den, poenget mitt var bare at jeg foreløpig holder litt på lommeboka i forhold til nytt konsollkjøp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...