Gå til innhold

Lei av å rote bort tingene dine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"De medfølgende batteriene er oppladbare, og skal vare i ett år med en gjennomsnittlig bruk på en halvtime om dagen." Jeg må altså ativisere brikken før jeg har tenkt å miste noe? Alternativet, å ha den konstant aktivert vil koste 300/2*48=7200 kr/år. Det blir neppe noen slager her i heimen..

 

Må du kjøpe en ny brikke for hver gang de blir tomme for batteri? Batteriene er oppladbare..

Lenke til kommentar

"De medfølgende batteriene er oppladbare, og skal vare i ett år med en gjennomsnittlig bruk på en halvtime om dagen."

Jeg må altså ativisere brikken før jeg har tenkt å miste noe?

Alternativet, å ha den konstant aktivert vil koste 300/2*48=7200 kr/år.

Det blir neppe noen slager her i heimen..

For det første er batteriene, som det blir sagt av andre her, utskiftbare. For det andre kan brikkene aktiveres fra mobilen (gitt at de er innenfor rekkevidde). Jeg regner med at en halvtimes gjennomsnittlig bruk per dag vil være for de som bruker den som et "bånd" for barna sine på lekeplassen o.l., hvis man bare bruker den til å finne det man har mistet, hørtes en halvtime hver dag mye ut. :p

Lenke til kommentar

Enig, har hørt om noen apper som man kan plystre på telefonen, deretter begynner den å ringe.

 

Btw, fant en veldig bra app her om dagen. Det er en app der man mobilen endrer profil / instillinger etter som hvor du befinner seg. Med en gang man kommer på jobben så skrur mobilen seg på lydløs, eller når man kommer hjem så kobler den seg automatisk på internett samt min Playstatoin.

 

Må prøves!

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.profiler.ui&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5wcm9maWxlci51aSJd

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...