Gå til innhold

Nikon passerer 75 millioner objektiver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CEyhgY86

Men det Canon "produserer", produserer jeg også hver eneste dag når magen er i godlage...

 

Nå må du være litt skikkelig ozone, ellers sier jeg til mora di at hun skal ta fra deg datamaskinen!

Lenke til kommentar

"Bragden" blir vel litt mindre om du setter den i perspektiv? Canon produserte samme antall på mindre enn halve tida (80 millioner fra 1987 til 2012).

Er vel det som kalles kvalitet over kvantitet. ;) Men fra spøk til revolver: Nikon er vel noe mindre enn Canon, noe som må tas med i beregningen hvis man absolutt må gjøre slike sammenligninger.

Endret av Kenneth Solfjeld
Lenke til kommentar

"Bragden" blir vel litt mindre om du setter den i perspektiv? Canon produserte samme antall på mindre enn halve tida (80 millioner fra 1987 til 2012).

 

Nikon lagde objektivene til Canon i starten, så hadde det ikke vært for Nikon er det ikke sikkert det hadde vært noe Canon i dag tenk.

Lenke til kommentar

Hvis du holder deg til 50mm f/1.8, så er Nikon et klart bedre valg når det gjelder byggekvalitet. Canon sin er grei optisk sett; men er et av de tristeste objektivene der ute når det gjelder byggekvalitet.

Ja nettopp! skulle gjerne laget Nikon jeg! Men min type produksjon gir bare crappy resultat :hm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...