Gå til innhold

Sniktitt: Dead Space 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fortsatt til gode å spille de to første Dead Space-spillene, enda de har ligget i Steam-biblioteket mitt i over et år nå :(Har lyst, men finner alltid noe annet som frister mer. Synd, siden spillene virker bunnsolide ut i fra det jeg leser over alt.

 

Da har du enten veldige lite lyst til å teste Dead Space, eller så er du god på å alltid finne noe du vil spille

Lenke til kommentar

Markedet er oversaturert med TPS nå, synes godt de kunne valgt å vente med dette spillet til neste generasjon.

 

Skjerpings. Tar imot gode spill hele tiden jeg, og bryr meg fint lite om maskinvaren så lenge spillene holder høy kvalitet. Kan ikke huske en periode jeg har likt bedre i spillindustrien enn de siste fem årene. Mange av favorittspillene mine fra denne perioden er nettopp tredjepersonssyktere, som for eksempel Mass Effect, Uncharted, Spec Ops og Red Dead Redemption.

 

Forstår ikke hvorfor folk klager når man får i både pose og sekk? Sett deg godt tilbake i godstolen og nyt alle kvalitetsspillene som utviklere og utgivere praktisk talt kaster etter deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...