Gå til innhold

Se brukernes beste julibilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig artig å lese Are! Liker at fotografering bli en stadig viktigere del av Akam :)

 

Det er bra! Veldig fint at disse artiklene har blitt så populære som de har!

 

Likevel, det er ikke ment som en trend. Det er klart fotografering er viktig for Akam, men samtidig er det en helt klar tendens at utstyrsartikler leses best, og dermed er det det som er vårt viktigste stoff.

 

Skal Akam holde seg flytende og få flere stillinger slik at vi kan skrive mer om fotografering, må vi øke lesertallet og dermed inntektene, ganske enkelt.

Lenke til kommentar

Utrolig bra artikler!

 

Et spørsmål: Hadde det ikke vært mulig å opprette et eget forum for de utvalgte bildene fra månedstrådene? Det hadde vært fint å ha disse artiklene samlet på et sted, for sånn det er nå forsvinner de fort bakover i systemet.

 

Såpass gjennomførte artikler burde ligge enkelt tilgjengelig for alle i mer enn et par dager.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen dum tanke. Skal se om jeg kan få drift til å fikse noe som kan legges under A-Å, slik at de blir lett å finne.

 

=32&t[0]=381"]Artiklene vil heretter bli å finne her, også kjent som "Månedsgjennomgang" under A-Å, som du finner øverst til høyre på forsiden.

 

Listen er for øyeblikket tom, men så snart noe servercache etc har oppdatert seg, skal alle (hittil) 17 artiklene dukke opp der. Happy readin'!

Endret av Aetius
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Artiklene vil heretter bli å finne her, også kjent som "Månedsgjennomgang" under A-Å, som du finner øverst til høyre på forsiden.

 

Umm, et forbehold: Vi må finne et bedre navn på det enn "Månedsgjennomgang".

 

Sånn, på A-Å ligger nå disse både under "Lesernes bilder" og "Bilder fra leserne".

 

I tillegg har jeg rettet opp en feil: En artikkel kom med ved et uhell, samtidig som den første av dem alle sammen ikke ble med. Dette skal være rettet nå, og her er artikkelen som åpnet ballet:

 

Februar 2011

Lenke til kommentar

Vi som oppretter månedstrådene kunne muligens prøve å holde førstetråden oppdatert også ...

 

Hva mente du med denne?

 

En annen "mal" vi skal gå for fremover eller?

Tenkte opprinnelig å legge ved en link på hver måned; men det er vel like greit å legge inn en link til "samletråden" som Are viser til?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ellers: Knallgode makrobilder, spesielt det siste der Tjernshaugen!

 

Hyggelig at du likte bildet, og veldig hyggelig og inspirerende å finne sitt eget bilde i denne artikkelen - det hadde jeg ikke ventet :)

 

Har ikke så veldig lang fartstid på Akam, men denne artikkelserien lærte jeg å sette pris på ganske fort, bra skrevet og mye flotte bilder :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...