Gå til innhold

Microsoft velger HTC fremfor Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et bein må jo også gis til HTC, som er i en litt annen situasjon enn når den første WP7-telefonen ble lansert. Nå er de ikke like populær lenger, og ser at WP8 er en verdi. Og for MS, så er også HTC en verdi å ha med på laget. Det er tre store som nå lager kvalitetsmobiler med WP8 innebygget. Samsung, HTC og Nokia.

 

Det skal mye til å slå 920 dog, dette kalenderåret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er Nokia som behøver ett bein akkurat nå. De klarer såvidt å svømme med sin ensidige satsing på Windows Phone. Tragisk.

Vi får vente å se på hvordan 920 selger.

 

Nokia får ihvertfall flere milliarder kroner av Microsoft for deres bidrag, og det er også i Nokias interesse at WP8 blir populært.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Hmm... Nokia er vel fremdeles det største merkenavnet i mobil verdenen, så den kjøper jeg rett og slett ikke. Dessverre for alle som ønsket at Nokia atter en gang skulle innta mobil tronen, så tror jeg dette bevitner det motsatte.

Å si den ene er bedre enn den andre, blir tøvete. Vi har ikke sett en eneste test på noen av de, men det slår meg at kanskje nokia 920 ikke er så "genial", for da hadde vel MS passet på det ble deres preferansemobil. Å snakke om rip off eller ikke, tror jeg vi overlater til iphone/android ;)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
×
×
  • Opprett ny...