Gå til innhold

Jeg klarer ikke installere drivere til mac, hva skal jeg gjøre?


Topiary

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte macbooken min( den forrige versjonen, 15 tommer )

Følgte det ikke med noen CD'er som har driverne på, på min forrige mac brukte jeg disse CD'ene (som fulgte med den) til å installere drivere.

Så jeg blir nødt til å installere dem med CD eller USB pinner, jeg bruker USB(MS-DOS format, som apple sier jeg skal ha)-pinne og har lasted ned alle driverne fra apple til macbooken min, jeg tok i CD'en og før jeg skulle installere selve windows 7 ba windows meg om å installere driverne, da jeg klikket på stedet hvor jeg installerte driverne fikk jeg denne feil meldingen: "Fant ingen signerte enhetsdrivere. Kontroller at installasjonsmediet inneholder de riktige driverne, og klikk deretter OK." Jeg prøvde også å klikke på mappen der driverne er installert for så å trykke OK, men igjen kom samme meldingen.

Hva i all verden er det jeg gjør galt? og hvordan kan jeg få installert driverne?

 

jeg legger til at forrige gang jeg installerte windows(på den forrige macen, hvor driverne var på CD) så ba de meg om å installere dem ETTER at windows war installert, men nå ba de meg om det FØR.

Kan dette være fordi jeg nå installerer 64-bit istedet for 32?(jeg hadde 32 på min forrige mac)

Jeg tenkte jeg skulle installere 64 bit siden macen jeg har nå er raskere. og

hva er egentlig forskjell mellom 64 og 32 bit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du Boot Camp til dette? Hvis du kjører Boot Camp når du er i (Mountain) Lion, så vil det klargjøres en partisjon (harddisken deles i to) og du vil få muligheten til å lage en driver-CD eller lagre driverne på en ekstern disk/minnepenn. Så får du beskjed om å sette i Windows 7 DVD-en og Macen restarter. Så installerer du Windows 7 på vanlig måte. Når dette er ferdig, så installerer du driverne. Husk også å kjøre et par runder med Windows Update.

 

Lykke til!

 

EDIT: Hvilken Mac og skal du kun ha Windows 7 på den?

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...