Gå til innhold

Test: Tre forskjellige minnepinner under lupen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte nylig en Sandisk Extreme USB 3.0 Flash Drive 32GB som jeg er veldig fornøyd med. Den finnes også i 16GB og 64GB.

 

Den er rask nok i massevis til entusiastbruk, stenger ikke for USB porten ved siden av (testet på Asus P8Z77-V Deluxe hovedkort), har innfellbar kontakt (springtype som er litt vanedannende å leke med), og den er forholdsvis rimelig. Målene er 21,3 x 11,4 x 70,9 mm. Utførelsen er matt plast med en blank stripe der logoen og knappen befinner seg. Minnepinnen føles solid.

 

Test: http://www.legitrevi...m/article/1994/

 

En annen minnepinne jeg har kjøpt flere av er Transcend USB 3.0 JetFlash 700 32GB til ca 225 kroner. Den finnes også i mindre størrelser.

 

Den er ganske smidig med sine 2 centimeter i bredden og 0,9 cm i høyden. Lengden er 7 cm. Den er ikke like rask, men i forhold til prisen er den slettes ikke dårlig. Utførelsen er sort blank plast med påtrykk i gull. Kontakten er skjult under en avtagbar hette som både er lett å ta av og sitter godt på. Det er ingen steder å gjøre av hetten når den ikke er på. Minnepinnen føles solid, men i og med at den er i sort blank plast er den mottagelig for riper hvis man bryr seg om dette,

Endret av Sozinho
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...