Gå til innhold

Anmeldelse: Battlefield 3: Close Quarters (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen har spilt CS og inplementert GunGame.. Herregud, BF3 blir bare dårligere og dårligere

 

Dårligere og dårligere? De tok noe som var populært og la det til i sitt eget spill... er du klar over hvor vanskelig det er idag å faktisk komme med noe innovativt og nytt i et fps?

 

Og hvorfor komme med en negativ kommentar rettet mot hele spillet når du har mer enn nok av andre spillmoduser som er helt annerledes?

 

Og kan jeg spørre hvorfor BF3 i utgangspunktet er et dårlig spill?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

QC ble litt for hektisk for min del. den spawningen gjør at den som spiller alene ikke helt hva som beveger seg rundtomkring. Personlig synes jeg det er bedre med et fast spawnepunkt i tillegg til lagkamerater

 

ja det blir vel for hektisk for sniper campere som ikke er vant med run and gun cod style i bf3...

Lenke til kommentar
Noen har spilt CS og inplementert GunGame.. Herregud, BF3 blir bare dårligere og dårligere
Dårligere og dårligere? De tok noe som var populært og la det til i sitt eget spill... er du klar over hvor vanskelig det er idag å faktisk komme med noe innovativt og nytt i et fps?Og hvorfor komme med en negativ kommentar rettet mot hele spillet når du har mer enn nok av andre spillmoduser som er helt annerledes?Og kan jeg spørre hvorfor BF3 i utgangspunktet er et dårlig spill?

 

Close Quarters er nok mer tatt fra cod, sånn at dice kan kapre cod spillere til sitt eget spill. både cod og bf3 begynner nå å bli helt like. med unntak av bf3 har litt mere å by på nå... med bf4 og Close Quarters del av spillet kan dice nå pushe cod serien av pallen. hvis mw4 og blkops2 ikke lever opp til forventningene... spennede tider i vente :D

Lenke til kommentar
Noen har spilt CS og inplementert GunGame.. Herregud, BF3 blir bare dårligere og dårligere
Dårligere og dårligere? De tok noe som var populært og la det til i sitt eget spill... er du klar over hvor vanskelig det er idag å faktisk komme med noe innovativt og nytt i et fps?Og hvorfor komme med en negativ kommentar rettet mot hele spillet når du har mer enn nok av andre spillmoduser som er helt annerledes?Og kan jeg spørre hvorfor BF3 i utgangspunktet er et dårlig spill?

 

Close Quarters er nok mer tatt fra cod, sånn at dice kan kapre cod spillere til sitt eget spill. både cod og bf3 begynner nå å bli helt like. med unntak av bf3 har litt mere å by på nå... med bf4 og Close Quarters del av spillet kan dice nå pushe cod serien av pallen. hvis mw4 og blkops2 ikke lever opp til forventningene... spennede tider i vente :D

Close Quarters har ingenting med cod å gjøre...

Lenke til kommentar

Noen har spilt CS og inplementert GunGame.. Herregud, BF3 blir bare dårligere og dårligere

 

Dårligere og dårligere? De tok noe som var populært og la det til i sitt eget spill... er du klar over hvor vanskelig det er idag å faktisk komme med noe innovativt og nytt i et fps?

 

Og hvorfor komme med en negativ kommentar rettet mot hele spillet når du har mer enn nok av andre spillmoduser som er helt annerledes?

 

Og kan jeg spørre hvorfor BF3 i utgangspunktet er et dårlig spill?

 

BF3 har gått i helt feil retning etter min mening. BF2 var skikkelig bra og forholdsvis "hardcore", om jeg får bruke uttrykket. BF3 har blitt infisert av COD, og er rett og slett ikke Battlefield lenger. EA ødela spillet med sin politikk. Det har blitt et arcade-spill som likner mer på COD enn BF.

 

De ga ut BF3 selv om det ikke va ferdig, så gir de oss masse dårlige, men likevel gigantiske patcher som ikke fikser noe i det hele tatt. Og så annonserer de BF4 beta når BF3 har vært ut i 8mnd?

 

I tillegg så kommer det BF Premium som gjør det allerede idiotiske customization-prinsippet i spillet enda mer retardert. BF3 har dessverre blitt et spill for fjortisser.

 

Bare min mening, men Battlefield er ikke Battlefield lenger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Synes det kunne komme noen gode enspiller FPS igjen snart, jeg. Tror siste gang jeg hadde en skikkelig god spillopplevelse med ett FPS-spill var Medal of Honor: Allied Assault.

 

Har overhodet ikke noe behov for en flerspillerdel, selv om lokal Co-op kan være morsomt nok en gang imellom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Noen har spilt CS og inplementert GunGame.. Herregud, BF3 blir bare dårligere og dårligere
Dårligere og dårligere? De tok noe som var populært og la det til i sitt eget spill... er du klar over hvor vanskelig det er idag å faktisk komme med noe innovativt og nytt i et fps?Og hvorfor komme med en negativ kommentar rettet mot hele spillet når du har mer enn nok av andre spillmoduser som er helt annerledes?Og kan jeg spørre hvorfor BF3 i utgangspunktet er et dårlig spill?
BF3 har gått i helt feil retning etter min mening. BF2 var skikkelig bra og forholdsvis "hardcore", om jeg får bruke uttrykket. BF3 har blitt infisert av COD, og er rett og slett ikke Battlefield lenger. EA ødela spillet med sin politikk. Det har blitt et arcade-spill som likner mer på COD enn BF.De ga ut BF3 selv om det ikke va ferdig, så gir de oss masse dårlige, men likevel gigantiske patcher som ikke fikser noe i det hele tatt. Og så annonserer de BF4 beta når BF3 har vært ut i 8mnd?I tillegg så kommer det BF Premium som gjør det allerede idiotiske customization-prinsippet i spillet enda mer retardert. BF3 har dessverre blitt et spill for fjortisser.Bare min mening, men Battlefield er ikke Battlefield lenger.

 

Å sammenligne BF3 og cod er som å sammenligne mario kart med forza/gt... Du har mye mer realisme i Battlefield enn cod (bulletdrop osv.). Og jeg aner ikke hvor du finner den såkalte "EA politikken" du snakker om, for jeg har enda tilgode å finne den (med unntak av premium).

 

Patcher som ikke gjør noe? Det er flere kanaler på youtube som har tatt for seg detaljer og endringer...

 

Og forresten.. psst psst.... det er ikke spillet som har ødelagt seg selv... det er et online spill.. om det er noen som ødelegger det, så er det spillerene selv med sine "arkade" fremgangsmåter. (claymore /w rpg camp? come on buddy.....).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen har spilt CS og inplementert GunGame.. Herregud, BF3 blir bare dårligere og dårligere

Og kan jeg spørre hvorfor BF3 i utgangspunktet er et dårlig spill?

 

-Vi ble lovt main platform PC men:

-Main platform console

-Spillet er lagd for consoles, UI, gameplay med mer.

-Suppression. Nuff said

-Ingen form for våpenbalanse;

-Tar flere mnd før de fikser shit som gjør spillet uspillbart, eksempel flashlight/laser.

-Clientside hitreg

-Ingen mod tools

-Ikke battlerecorder

-Ikke record feature

-Dårlig med tweakingmuligheter og consolecommands

-DLC ble annonsert før launch og de spyr ut DLC for $$$ som igjen:

-Fragmentert community;

-Ingen/dårlig esport støtte

-BF4 er allerede annonsert

 

For å nevne noen. Og til 64Zombie; BF3 er BC3. Jeg gir EA/DICE en sjanse til å lage en skikkelig sequel til BF2.

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...