Gå til innhold

Pirater plyndrer App Store


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Istedefor å jailbreake kan man likeså bare kjøpe en android

 

Usaklig kommentar...

 

Hvordan er det usakelig?

 

For det kalles for å bruke huet nemlig. For jailbreaker du, så mister du garantien på iPhonen din.

 

Derfor kan du kjøpe en Android telefon i stedet hvor du ikke trenger å gjøre dette jailbreak og Roote greia for å ha tonnevis med muligheter og samtidig beholde garantien din.

 

Og dette er usakelig på hvilken måte?

Endret av Vindicator
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om du rooter din Samsung telefon mister du også garantien... Dog en kan installere APK'er om man endrer litt på innstillingene utenom Google Play. Men, for å kunne bruke iPhone på en fornuftig måte (for meg) så må jeg jailbreake den for å få funksjonaliteten, dessverre. Men, det er en personlig preferanse og ikke noe jeg anbefaler andre å gjøre.

Lenke til kommentar

Istedefor å jailbreake kan man likeså bare kjøpe en android

 

Usaklig kommentar...

 

Hvordan er det usakelig?

 

For det kalles for å bruke huet nemlig. For jailbreaker du, så mister du garantien på iPhonen din.

 

Derfor kan du kjøpe en Android telefon i stedet hvor du ikke trenger å gjøre dette jailbreak og Roote greia for å ha tonnevis med muligheter og samtidig beholde garantien din.

 

Og dette er usakelig på hvilken måte?

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1405682

Tråkket i salaten?

Lenke til kommentar

Istedefor å jailbreake kan man likeså bare kjøpe en android

 

Usaklig kommentar...

 

Hvordan er det usakelig?

 

For det kalles for å bruke huet nemlig. For jailbreaker du, så mister du garantien på iPhonen din.

 

Derfor kan du kjøpe en Android telefon i stedet hvor du ikke trenger å gjøre dette jailbreak og Roote greia for å ha tonnevis med muligheter og samtidig beholde garantien din.

 

Og dette er usakelig på hvilken måte?

 

http://forum.xda-dev...d.php?t=1405682

Tråkket i salaten?

Hva mener du med det? Man trenger jo IKKE å roote, for å laste ned og installere Android spill.

Lenke til kommentar

At man også mister garantien sin om man rooter en Samsung Galaxy SIII. Men ser nå at det faktisk ikke er det han skriver, så han tråkket ikke i noen salat.

Har selv både rootet og jailbreaket, på android følte jeg det var ett must, for å få en nogenlunde god telefon. På iPhone var det morsomt noen dager, men så gikk jeg tilbake til vanlig firmware. Men som en sier lengre opp, dette kommer ann på personlige preferanser.

Lenke til kommentar
Har selv både rootet og jailbreaket, på android følte jeg det var ett must, for å få en nogenlunde god telefon.

Jaha? Hvorfor måtte du roote for å få en bedre telefon? Hva var det du ikke kunne gjøre på androidtelefonen, før root?

 

Tja, dette variere sikkert fra telefon til telefon. Jeg ønsket å få Desiren min opp fra 1.6. I håp om at dette ville gjøre telefonen brukbar igjen. Den fungerte nemlig veldig dårlig fordi de latterlige internminnet var fullt etter ca5-6 apps. Dette gjorde at telefonen ikke lengre kunne motta sms og andre problemer.

Selv 2.1 rom hjalp ikke med tanke på at veldig få apps i den tiden kunne innstalleres på minnekortet. Dette gjorde at enda mer måtte gjøres. Alt dette krever root.

I tillegg så ble jo telefonen en god del mer responsiv og stabil etter at jeg innstallerte en vanilla 2.1 rom. Et av problemene mine med android telefonene er all dritten de forskjellige produsentene putter inn i mobilene sine. Snart er det like ille som på bærbare pc'er fra enkelte produsenter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...