Gå til innhold

? Get er til salgs for 1 milliard Euro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært kunde av både Janco og UPC, og er for øyeblikket kunde av Get, og det var først da UPC solgte den norske virksomheten og de endret navn til Get det ble noe orden på den butikken der. De gikk fra å være en noe generisk merkevare og en leverandør med nokså frynsete rykte, til å bli en velkjent merkevare, med tydelig profil, og fikk etter min erfaring også orden både på supporten og det tekniske.

 

Nå kan det hende de har vært heldige og operert i en periode hvor teknologi og produkter har kommet til et stadium av modenhet, og at de sånn sett har fått en del gratis, men Get er uten tvil den beste leverandøren jeg har hatt. Hadde du spurt meg for en ti-tolv år siden, da jeg satt med en linje på 512/128 eller hva det var, som datt ut ørten ganger om dagen, til samme pris som jeg betaler for en linje på 70+/10+ Mbit i dag, med ett registrert utfall på tre år, hadde jeg sagt at jeg ønsket de en langsom og smertefull død. UPC var virkelig litt av en drittleverandør. Gjerrige på båndbredden var de òg, samtidig som de stadig skrøt av hvor mange Gbit kapasitet de hadde i hybrid-fiber-coax-infrastrukturen sin :green:

 

Like mye som jeg med frydet meg over å gå fra UPC til SDSL fra NextGenTel den gangen, frydet jeg meg over å gå fra 20 halvråtne, best effort ADSL2+ Mbits fra NextGenTel til Get, som i mitt tilfelle alltid har leverert mer enn spesifisert, noen år senere.

 

EDIT:

Husker UPC hadde helt forferdelig ruting også, med mange hops, og alt som ikke skulle til Norge gikk en melkerute av en tur ned til Nederland, også videre. Fint om man gamer med folk i Sverige eller Danmark f.eks.

Endret av Calm
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg liker ikke radioreklamen som spiller på ordet "magi" fra Get. Stakkars reklamebyrå som har snekret den sammen, de får vel lite jobber framover.

 

Kjedeligere reklame har jeg ikke hørt på en god stund. Tar jo en evighet for at den skal være "over/ferdig" også. Radiokanaler med respekt for seg selv, bør legge inn forbud mot at den spilles på deres kanal. Jeg bytter kanal sporensstrek når jeg hører den Get-reklamen!

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...