Gå til innhold

Anmeldelse: The Walking Dead Episode 2: Starved For Help (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor denne får 8 siden denne episoden er MYE bedre enn episode 1, som fikk 9. Karakteren er allikevel riktig, så kan ikke klage, selv om det for uinnvidde virker som kvaliteten har gått ned.

 

PC-versjonen kjørte forøvrig mye bedre denne gangen enn episode 1, så jeg satser på at de har prioritert riktig platform for en gangs skyld!

 

Fin anmeldelse forøvrig.

Endret av radiohodet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spelet, i motsetning til TV-serien, klarer å tilnerme seg stemninga og settinga i teikneserien på ein veldig god måte. TV-serien er i min meining ein fiasko i samanlikning. Tilrådar spelet sterkt, som stiller som ein av mine favorittar hittil i år. Ser fram til dei kommande episodane.

Lenke til kommentar

herregud og herlig spill, spilt ferdig episode 1 nå, utrolig digg. elsker det

 

et spørsmål bare angående episode 1, bare sånn generell greie som går på valga du tar osv

 

 

Er det mulig å redde alle? Hu dama som var på det motor inn greia, som var bitt, gav jeg pistolen din, og hu skaut seg selv, morsomt nok, hadde ikke hu carley kuler nok til å drepe zombier på slutten, når jeg valgte å redde han andre duden jeg har glemt navnet på. Hadde jeg ikke fått hu som hadde låst seg inne til å skyte selv, ville da carley hatt en ekstra kule, så hu (altså carley) og han som paser på døra (husker ikke navnet). Ville da begge overlevd?

 

Er dette et spill kanskje man bør spille igjennom opptil flere ganger

 

 

Lenke til kommentar

herregud og herlig spill, spilt ferdig episode 1 nå, utrolig digg. elsker det

 

et spørsmål bare angående episode 1, bare sånn generell greie som går på valga du tar osv

 

 

Er det mulig å redde alle? Hu dama som var på det motor inn greia, som var bitt, gav jeg pistolen din, og hu skaut seg selv, morsomt nok, hadde ikke hu carley kuler nok til å drepe zombier på slutten, når jeg valgte å redde han andre duden jeg har glemt navnet på. Hadde jeg ikke fått hu som hadde låst seg inne til å skyte selv, ville da carley hatt en ekstra kule, så hu (altså carley) og han som paser på døra (husker ikke navnet). Ville da begge overlevd?

 

Er dette et spill kanskje man bør spille igjennom opptil flere ganger

 

 

 

 

En av de dør uansett, så det er opp til deg å bestemme hvem du vil redde. Jeg ga også pistolen til hun som var bitt slik at hun kunne skyte seg selv. Om jeg ikke hadde gjort det hadde sikkert en av de du hadde med deg skutt henne. Tipper hun var scriptet til å dø.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...